Gjest Lykkeliky Skrevet 2. februar 2015 #21 Skrevet 2. februar 2015 Det er mange abm som tilbyr fri datamengde. Finner du ikke noe du liker, kan du ringe en operatør og få skreddersydd en pakke. Tror ikke det er så mange.... http://www.dinside.no/932712/chess-kunder-mister-fri-databruk
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #22 Skrevet 2. februar 2015 OneCall sitt abn er like dårlig som reklamen deres på tv. Anonymous poster hash: c8aa4...a3d
daemonia Skrevet 2. februar 2015 #23 Skrevet 2. februar 2015 Hva som er vitsen med å betale for 1GB datamengde når du ikke kan se en film som varer omtrent 3 timer? Altså... Hvem pokker streamer hele filmer på MOBILEN?? Det lurer jeg på. 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #24 Skrevet 2. februar 2015 http://www.tek.no/mobilabonnement/?data=large&call=medium&message=medium Anonymous poster hash: bf787...bc7 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #25 Skrevet 2. februar 2015 Hvordan klarer du å ha ipad på nett men ikke koble mobilen mot det samme nettet? Anonymous poster hash: c3887...ef4
Kittykat Skrevet 2. februar 2015 #26 Skrevet 2. februar 2015 Jeg bruker One Call og har 1gb i måneden. Hjemme bruker jeg selvsagt nettet vårt når jeg ser film, tvserier, youtube og ellers surfer på mobilen. Og ute så kobler jeg meg på nettverket til de forskjellige stedene jeg er på. Hvis jeg ikke har nettverk tilgjengelig, så bruker jeg mobildata, men jeg bruker sjeldent opp 1gb hver måned... Og jeg bruker mobilen veldig mye....
Kittykat Skrevet 2. februar 2015 #27 Skrevet 2. februar 2015 (endret) OneCall sitt abn er like dårlig som reklamen deres på tv.Anonymous poster hash: c8aa4...a3d One Call sitt abonnement er ypperlig med grensen sin på 1gb for barna våre. De kan ikke bruke mer enn den mengden og går de over grensen før måneden er omme, ja, da må vente til neste måned. Vi har vært One Call-brukere i en del år og vi er utrolig fornøyd. Mobilregningen har aldri vært lavere. Endret 2. februar 2015 av Kittykat
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #28 Skrevet 3. februar 2015 Hvordan klarer du å ha ipad på nett men ikke koble mobilen mot det samme nettet?Anonymous poster hash: c3887...ef4 Ipaden har ikke delt internett. Derfor! Anonymous poster hash: 43af0...e80
_isabella Skrevet 3. februar 2015 #29 Skrevet 3. februar 2015 Jeg har fri bruk av 3G hos netcom. Har hatt det i flere år.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #30 Skrevet 3. februar 2015 Hva som er vitsen med å betale for 1GB datamengde når du ikke kan se en film som varer omtrent 3 timer? Altså... Hvem pokker streamer hele filmer på MOBILEN?? Det lurer jeg på. Som sagt har jeg ikke peiling på data, og skjønner jo nå at det ikke går an å se en jævla film. Jeg har, som sagt, fibernett hjemme, men på jobb bruker jeg mobilnettet til å surfe på Macén da det ikke er trådløst nett der jeg er. Jeg trodde jeg kunne se en film på mac'en med å bruke mobliens nett, men det kan jeg altså ikke. Du trenger ikke være frekk, er ikke alle som har så peiling på data! Anonymous poster hash: 43af0...e80
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #31 Skrevet 3. februar 2015 Jeg har fri bruk av 3G hos netcom. Har hatt det i flere år. Det har du nok ikke lenger, for det har de trekt tilbake. Mulig du har en del ,men de struper farten når du har gått over en viss mengde. Anonymous poster hash: 43af0...e80
_isabella Skrevet 3. februar 2015 #32 Skrevet 3. februar 2015 Det har du nok ikke lenger, for det har de trekt tilbake. Mulig du har en del ,men de struper farten når du har gått over en viss mengde. Anonymous poster hash: 43af0...e80 Jeg er ganske sikker på at jeg har det fremdeles? Bruker det ekstremt mye og har aldri gått over noe grense. Skal sjekke neste regning.. Har hvertfall ikke fått beskjed om at jeg ikke har det
Rosa Sitron Skrevet 3. februar 2015 #33 Skrevet 3. februar 2015 Jeg har fri hos Telenor, men fikk det over telefon da.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #34 Skrevet 3. februar 2015 Jeg har fri hos Telenor, men fikk det over telefon da. Hvor mye betaler du i måneden for dette da? For Telenor sier selv at de ikke har noen mobil abonnement med fri bruk av data. Anonymous poster hash: 43af0...e80
Gjest Lykkeliky Skrevet 3. februar 2015 #35 Skrevet 3. februar 2015 Jeg har fri hos Telenor, men fikk det over telefon da. De kaller det fri bruk men de setter ned hastigheten etter en viss datamengde.
Rosa Sitron Skrevet 3. februar 2015 #36 Skrevet 3. februar 2015 De kaller det fri bruk men de setter ned hastigheten etter en viss datamengde. Ikke med den jeg har, men ganske sikker på det er et spesialtibud (som jeg frykter går ut snart) Hvor mye betaler du i måneden for dette da? For Telenor sier selv at de ikke har noen mobil abonnement med fri bruk av data. Anonymous poster hash: 43af0...e80 300 eller noe?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #37 Skrevet 3. februar 2015 Ikke med den jeg har, men ganske sikker på det er et spesialtibud (som jeg frykter går ut snart) 300 eller noe? Har akkurat snakket med telenor og de sier at INGEN har et slikt abbonement, og de har ikke hatt det på flere år. De senker farten etter en viss mengde bruk, så det du sier stemmer nok ikke, og ihvertfall IKKE til ca. 300 kr. De har et abonnement som gir 25 GB, det koster 799,. eller noe slikt og det senker de også farten på etter 25 gb. Anonymous poster hash: 43af0...e80
Rosa Sitron Skrevet 3. februar 2015 #38 Skrevet 3. februar 2015 Har akkurat snakket med telenor og de sier at INGEN har et slikt abbonement, og de har ikke hatt det på flere år. De senker farten etter en viss mengde bruk, så det du sier stemmer nok ikke, og ihvertfall IKKE til ca. 300 kr. De har et abonnement som gir 25 GB, det koster 799,. eller noe slikt og det senker de også farten på etter 25 gb. Anonymous poster hash: 43af0...e80 Prisen er jeg ikke sikker på, for er ikke jeg som betaler, men hver gang bindingstiden min er på vei til å løpe ut ringer de meg og tilbyr fri internett et halvtår til mot binding. Sliter ikke med at jeg får tregere nett og jeg pleide å sprengegrensen før de begynte med disse tilbudene.
daemonia Skrevet 3. februar 2015 #39 Skrevet 3. februar 2015 Som sagt har jeg ikke peiling på data, og skjønner jo nå at det ikke går an å se en jævla film. Jeg har, som sagt, fibernett hjemme, men på jobb bruker jeg mobilnettet til å surfe på Macén da det ikke er trådløst nett der jeg er. Jeg trodde jeg kunne se en film på mac'en med å bruke mobliens nett, men det kan jeg altså ikke. Du trenger ikke være frekk, er ikke alle som har så peiling på data! Anonymous poster hash: 43af0...e80 Datamengde er en ting. Det jeg ikke skjønner er hvorfor noen skulle finne på å se film på en så liten skjerm. Men så er jeg veldig kresen på lydopplevelse og bildet også da.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #40 Skrevet 3. februar 2015 Jeg bruker One Call og har 1gb i måneden. Hjemme bruker jeg selvsagt nettet vårt når jeg ser film, tvserier, youtube og ellers surfer på mobilen. Og ute så kobler jeg meg på nettverket til de forskjellige stedene jeg er på. Hvis jeg ikke har nettverk tilgjengelig, så bruker jeg mobildata, men jeg bruker sjeldent opp 1gb hver måned... Og jeg bruker mobilen veldig mye.... One Call sitt abonnement er ypperlig med grensen sin på 1gb for barna våre. De kan ikke bruke mer enn den mengden og går de over grensen før måneden er omme, ja, da må vente til neste måned. Vi har vært One Call-brukere i en del år og vi er utrolig fornøyd. Mobilregningen har aldri vært lavere. Samme opplevelsen har vi med oncall. Hatt det i noen år nå og er veldig fornøyd!! Anonymous poster hash: 10d77...e32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå