Gå til innhold

Sex med en morder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Basert på en annen tråd: Kunne du hatt sex med en morder (som har sonet ferdig) dersom han var veldig kjekk?

Anonymous poster hash: b0889...cfb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer an på omständigheten, en person som har sonet for uaksomt drap, kunne vært aktuelt. men ville nok vært redd for en som hadde gjort det med overlegg.

• Liker 4
Skrevet

Ja, det kunne jeg, Han jeg kjenner drepte en afroafrikaner, og han gjorde det fordi han var rasist. Noe som er veldig slemt helt klart. Men han er ekstremt kjekk da :-P

Anonymous poster hash: f62e3...1b7

Skrevet

Ja, det kunne jeg, Han jeg kjenner drepte en afroafrikaner, og han gjorde det fordi han var rasist. Noe som er veldig slemt helt klart. Men han er ekstremt kjekk da :-P

Hvordan kan kjekkhet gjøre opp for hate murder? Sånn seriøst, jeg bare lurer på om du mener det...

Anonymous poster hash: 6b36b...97f

• Liker 10
Skrevet

Nei. Jeg ville involvert meg på noen som helst måte med ett menneske, som har vært så grusom og tatt liv av noen andre. Soleklart nei!

Anonymous poster hash: f1ca2...093

Skrevet

Tror du dikter opp noe nå.

Anonymous poster hash: f2847...91d

• Liker 7
Skrevet

Vell, jeg hadde ikke turt å lukke øynene om natten ihvertfall :sjokkert:

Nei, kunne aldri hatt romantiske følelser for noen som har myrdet noen. Hadde jeg funnet ut at samboeren min har gjort noe slikt, ville jeg brutt tvert. Det går i mot alle mine verdier og holdninger. For å ikke snakke om utilregnelig. Ja, det hadde også vært en dealbreaker om han skadet dyr!

Anonymous poster hash: a4956...0cc
  • Liker 2
Skrevet

Aldri. Det vitner om et helt sykt syn på mennesker det å kunne drepe noen.

Skrevet

Hvordan kan kjekkhet gjøre opp for hate murder? Sånn seriøst, jeg bare lurer på om du mener det... Anonymous poster hash: 6b36b...97f

er dønn seriøs, han har ikke noe i mot meg , bare afroafrikanere, tror han drepte en somalier. Havnet i slåsskamp. Syk i hodet ja, men jeg vet at han er helt ufarlig når det kommer til meg.

Skrevet

Nei. Jeg ville involvert meg på noen som helst måte med ett menneske, som har vært så grusom og tatt liv av noen andre. Soleklart nei!

Anonymous poster hash: f1ca2...093

En soldat som drepte i krig er vel greit?

Skrevet

En soldat som drepte i krig er vel greit?

Man kaller det vel ikke mord hvis det skjer i krig, gjør man?

Skrevet

Man kaller det vel ikke mord hvis det skjer i krig, gjør man?

Spørs på omstendighetene. Hvem som har angrepet hvem osv.

Skrevet

Spørs på omstendighetene. Hvem som har angrepet hvem osv.

Trodde mord egentlig var forbeholdt saker der det var begått et lovbrudd. I krig er vel alt lov (nesten alt i hvert fall)? :klo:

Skrevet

Var ikke Hitler morder da? Fordi han erklærte krig.

Skrevet

Var ikke Hitler morder da? Fordi han erklærte krig.

Jo, sikkert, men det er jo noe annet å starte en krig enn å drepe i krigssituasjon. Ordet "morder" er for øvrig forbeholdt personer som har begått overlagt drap. En som har begått uaktsomt drap er for eksempel ikke en morder (uten at jeg sier at det er uaktsomtdrap i krig, for det er jo ikke det heller).

• Liker 1
Skrevet

Det kommer an på omstendighetene. Om det har vært en bilulykke hvor det var uhell feks kunne jeg vurdert det, men om det var pga hat og med vilje hadde det helt klart vært et nei!

Skrevet (endret)

Mest sannsynlig ikke, men da tenker jeg first/second degree murder og ikke eventuelle uhell.

Endret av Aella
Skrevet

Har hatt sex med en morder før, men første gang jeg tenkte på det som det var nå. Det var uaktsomt, og han hadde sonet ferdig.

Skrevet

De fleste som har sonet sin dom for mord, har hatt tid til å reflektere over hva de har gjort. De fleste kommer også ikke ut som en morder igjen, men et nytt menneske som er klar for å starte på nytt. De fortjener vel en ny sjanse de også? De har sonet dommen sin og gjort opp for seg. De behøver ikke nødvendigvis være dårligere mennesker, på grunn av noe de for mange år siden. (kommer jo selvfølgelig an på omfanget, men nå tenker jeg på de mest vanlige formene).

Anonymous poster hash: 3297b...4f5
Skrevet

-Tråden er ryddet for spekulasjon-

- Magnifique, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...