Gå til innhold

Alenemamma og dating?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har for en lang stund tilbake gått fra mannen, etter et havarert giftermål.

Vi konmer godt overens, litt usikker på hvor jeg har han - han virker lei seg for at det er slutt, jeg kjenner han jo gjennom seks år. Men gir ikke uttrykk for dette.

Jeg på min side er helt ferdig, bruddet var forfriskende og sunt for meg. Og barna, trist nok.

Jeg er ikke mye på vift, egentlig ingenting, men det er en god og nær venn av meg jeg har fått litt kontakt med.

Han har jobb og studie på en helt annen kant av landet, så samboerskap eller slike ting er utelukket på lang tid.

Vi har en god tone, kommer veldig godt overens, og han er tiltrukket av meg. Jeg vet enda ikke, trenger mer tid.

Vi har kjent hverandre i mange år, så kontakten er ikke fersk.

Men dette er jo som å være jomfru igjen - what the fuck gjør jeg...

Dette kjærestegreiene, dette med eksen, dette med å treffe barna.

Hvordan var det for dere andre mammaer å plutselig bli singel og kjent med andre med barn på slep? :P

Anonymous poster hash: 2c4fb...1fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har for en lang stund tilbake gått fra mannen, etter et havarert giftermål.

Vi konmer godt overens, litt usikker på hvor jeg har han - han virker lei seg for at det er slutt, jeg kjenner han jo gjennom seks år. Men gir ikke uttrykk for dette.

Jeg på min side er helt ferdig, bruddet var forfriskende og sunt for meg. Og barna, trist nok.

Jeg er ikke mye på vift, egentlig ingenting, men det er en god og nær venn av meg jeg har fått litt kontakt med.

Han har jobb og studie på en helt annen kant av landet, så samboerskap eller slike ting er utelukket på lang tid.

Vi har en god tone, kommer veldig godt overens, og han er tiltrukket av meg. Jeg vet enda ikke, trenger mer tid.

Vi har kjent hverandre i mange år, så kontakten er ikke fersk.

Men dette er jo som å være jomfru igjen - what the fuck gjør jeg...

Dette kjærestegreiene, dette med eksen, dette med å treffe barna.

Hvordan var det for dere andre mammaer å plutselig bli singel og kjent med andre med barn på slep? :P

omg :P

Anonymous poster hash: 460a6...136

Skrevet

omg :P

Anonymous poster hash: 460a6...136

Så konstruktiv du er. Poenget er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...