Gå til innhold

Han var ikke så kjekk likevel.. Hvordan avvise?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Etter å ha pratet med en fyr på Tinder i noen dager, addet vi hverandre på Facebook og jeg må ærlig innrømme at bildene hans på Tinder ser betydelig bedre ut enn de bildene av han på Facebook. Kjenner jeg mistet hele gnisten for å treffe han for å være helt ærlig.

Hvordan i alle dager skal jeg avvise han nå? Han skriver mye til meg som tidligere og ønsker å treffes. Vil selvsagt ikke såre han...

Anonymous poster hash: 37f7a...bb5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje treff han i virkeligheten, også gjør deg opp en mening? Eller rett og slett for å få en bedre "unnskyldning" for å ikke treffe han mer:)

Du kommer nok til å såre han, hvis han er ivrig og ikke du. Men slik er for oss alle enkelte ganger. Ellers gjør du som folk flest. Bare gi litt mindre kontakt for hver dag. Svar med sjeldnere mellomrom, og litt mer kortere setninger. Hvis han har normal sosial intelligens, vil han ta tegnene etterhvert. Ville ikke sagt det som det er, værtfall. "Jeg har sett på bildene av deg, og ser du ikke er kjekk nok for meg...". Det høres virkelig ikke bra ut, hverken for deg, eller han.

• Liker 1
Skrevet

Bilder er jo ikke nødvendigvis en god indikasjon på hvordan noen ser ut ansikt til ansikt, synes jeg. Synes du burde i det minste treffe han! Som lille_myyy sier kan du jo også få en "bedre" unnskyldning til å kutte kontakten da.

• Liker 6
Gjest incognita
Skrevet

Si at du har møtt en annen som du ønsker å satse på fremover.

• Liker 3
Skrevet

Alle sier jeg er penere irl enn på bilder, tenk om han er likedan?

Anonymous poster hash: 2765b...9bc

Skrevet

Si at du har møtt en annen som du ønsker å satse på fremover.

På de få dagene vi har pratet? :P

Jeg vil ikke treffe han, fordi jeg ser at han ikke er min type overhodet. Vi har også bare pratet i noen dager, og da gidder jeg rett og slett ikke sette av tid. Litt frekt av meg men, trenger bare en lett avvisning å bruke. Er forøvrig andre det også har skjedd med, så kan ikke treffe alle for å så avvise :/

ts

Skrevet

Alle sier jeg er penere irl enn på bilder, tenk om han er likedan?

Anonymous poster hash: 2765b...9bc

Nei, jeg lover. Han er virkelig mye mindre vakker enn bildene fra Tinder :/ og det var jo synd.

ts

Gjest incognita
Skrevet (endret)

Jeg vil ikke treffe han, fordi jeg ser at han ikke er min type overhodet. Vi har også bare pratet i noen dager, og da gidder jeg rett og slett ikke sette av tid. Litt frekt av meg men, trenger bare en lett avvisning å bruke. Er forøvrig andre det også har skjedd med, så kan ikke treffe alle for å så avvise :/

ts

Vel, TS - jeg synes uansett du gjør duden en tjeneste. Han ønsker seg helt sikkert ikke en så dømmende og overfladisk kjæreste som deg.

Og hvem vet, kanskje han tenker det samme om deg? ;)

Endret av incognita
  • Liker 7
Skrevet

Dette har skjedd meg maaange ganger. Utrolig mange som har 2-3 fine bilder på Tinder, også ser de ikke særlig ut når en ser flere bilder av dem. Har også lagt til den del på snapchat, og selfier fra sofaen er sjeldent veldig vellykket. Dette gjør av jeg mister helt lysten.

Jeg pleier bare å la det hele dø litt ut. Svare senere, svare kortere, ikke spør igjen, la være å svare dersom de fortsetter å "mase".

Anonymous poster hash: b2c97...841
  • Liker 1
Skrevet

Vel, TS - jeg synes uansett du gjør duden en tjeneste. Han ønsker seg helt sikkert ikke en så dømmende og overfladisk kjæreste som deg.

Og hvem vet, kanskje han tenker det samme om deg? ;)

Dømmende og overfladisk kjæreste? Synes ikke du at utseendet betyr mye? Hvis jeg ikke finner han attraktiv overhodet ser jeg ingen grunn for å møtes.

Virker som du er mest dømmende her.

ts

• Liker 2
Gjest incognita
Skrevet

Dømmende og overfladisk kjæreste? Synes ikke du at utseendet betyr mye? Hvis jeg ikke finner han attraktiv overhodet ser jeg ingen grunn for å møtes.

Virker som du er mest dømmende her.

ts

Bildene på tinder og bildene på facebook er av én og samme person eller?

• Liker 1
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Jeg tror mange har godt av å ta tiden til å la et utseende vokse på seg. Tipper man går glipp av mange flotte personer bare fordi man skal ha en person som gir våt vagina/erigert penis ved første øyekast.

Skrevet

Jeg synes alltid folk blir kjekkere etter å ha blitt kjent med personligheten.

Han jeg synes er kjekkest nå, synes jeg var uattraktiv i flere år først.

Men hvis du vil avvise ham, så bare si du har truffet en annen, på Tinder går det jo kjapt, et par dager er greit det.

• Liker 1
Skrevet

Hadde en sånn jeg og.

Begynner navnet på Ø?

Anonymous poster hash: 89203...c30

Skrevet (endret)

Hadde en sånn jeg og.

Begynner navnet på Ø?

Anonymous poster hash: 89203...c30

Mener du Ødipus? Jeg ble også skuffet da han stakk ut øynene sine.

:fnise:

Endret av lillsunshine
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

ts

Altså, beklager, men jeg begynner å få veldig stor forståelse for hvorfor gutter skyr enkelte jentetyper som pesten og hvorfor andre kun bruker dem til å feie over før de går videre på jakt etteren annen type jenter.

• Liker 5
Skrevet (endret)

ts

Da er saken grei.

Jeg skjønner deg godt.Har selv "tvunget" meg til å treffe folk jeg ikke likte utseendet på,bare fordi venninner rådet meg til det og sa han sikkert så bedre ut irl...Det gjorde de ikke.Jeg er ganske god til å vurdere bilder så jeg fikk bare bekreftet det jeg allerede visste.

Jeg synes ikke det er frekt å avslutte,du gjør jo både han og deg selv en tjeneste.

Du kan jo f.eks.si du vil vente med treff, og deretter bare la det dø ut og håpe han tar hintet.

Men det er nok best å være ærlig: Si at du merker gjennom kontakten dere hittil har hatt,at han ikke er helt din type uten å gå inn på hva det er.

Endret av Sandie
  • Liker 1
Skrevet

Jeg pleier bare å la det hele dø litt ut. Svare senere, svare kortere, ikke spør igjen, la være å svare dersom de fortsetter å "mase".

Anonymous poster hash: b2c97...841

Typisk feige folk uten ryggrad å gjøre sånt.

• Liker 6
Skrevet

Typisk feige folk uten ryggrad å gjøre sånt.

Helt enig. Dessuten føles det helt forferdelig for den andre parten å bli ignorert uten at han forstår hvorfor. Been there. Bare si det rett ut i stedet.

• Liker 2
Skrevet

Enig i at det er feigt å la det dø ut ved å ikke svare osv. Da blir man jo sittende som et spørsmålstegn. Du trenger ikke si at du ikke synes han er kjekk, men vær tydelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...