Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har trodd at det er tilfeldig hvem som er people you may know, men det er det altså IKKE. Fikk Mail nå om det fra face, får det hver uke og i forrige uke var det en person jeg hadde en jobbsamtale med irl for 1 år siden, ikke utvekslet noe Mail eller nr men hun dukket opp der ned 0 felles venner så hun må jo ha snoket. Nå kom det opp en ONS(!!) fra tidlig 2013, fikk Mail "navnet mitt, du you know navnet hans", klikket inn og er sikker på at det er han for dobbeltsjekket adressen og alt. Fikk aldri noe nr eller Mail av han og heller ingen felles venner så det kan ikke være tilfeldig? Og hvorfor har han søkt meg opp nå etter så lang tid uten å skrive noe :O

Anonymous poster hash: a136b...ebd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har trodd at det er tilfeldig hvem som er people you may know, men det er det altså IKKE. Fikk Mail nå om det fra face, får det hver uke og i forrige uke var det en person jeg hadde en jobbsamtale med irl for 1 år siden, ikke utvekslet noe Mail eller nr men hun dukket opp der ned 0 felles venner så hun må jo ha snoket. Nå kom det opp en ONS(!!) fra tidlig 2013, fikk Mail "navnet mitt, du you know navnet hans", klikket inn og er sikker på at det er han for dobbeltsjekket adressen og alt. Fikk aldri noe nr eller Mail av han og heller ingen felles venner så det kan ikke være tilfeldig? Og hvorfor har han søkt meg opp nå etter så lang tid uten å skrive noe :O

Han har ikke søkt deg opp. Det finnes ingen måte å få hint om hvem som har søkt deg opp.

Vi er bare fem millioner mennesker og når du får mail om 3 nye hver uke er det stor sjanse for at noen du kjenner dukker opp. Kanskje du har vært "heldigere" enn andre.

Anonymous poster hash: c03fc...961

• Liker 1
Skrevet

Han har ikke søkt deg opp. Det finnes ingen måte å få hint om hvem som har søkt deg opp.

Vi er bare fem millioner mennesker og når du får mail om 3 nye hver uke er det stor sjanse for at noen du kjenner dukker opp. Kanskje du har vært "heldigere" enn andre.

I Norge, mener jeg. :) Jeg tipper venner-av-venner eller gått inn på samme sider på facebook har litt å si også.

Skrevet

Vet hvem alle er stort sett, og nekter å tro at det var tilfeldig. Forresten hadde jeg en tulleprofil engang hvor jeg søkte opp min egen profil noen ganger for å sjekke om jeg hadde alt privat, og den falske personen (meg) dukket opp en gang som people you may know på min Facebook!

Skrevet

Paranoid much.

Anonymous poster hash: 78d11...b51
Skrevet

Det har ikke med søking å gjøre. Bosted, utdanningssted, samme likte side, felles venner, felles venner av venner, alt dette spiller inn. Hvem man søker opp slår rett og slett ikke inn på forslagene de får.

Anonymous poster hash: ea619...055

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...