Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2004 #1 Skrevet 8. august 2004 har hatt et fast forhold tile n mann lenge i flere år faktisk... men problemet er at moren min ikke liker han og skal alltid henge han ut. jeg har prøvd å vise min svaky for dette men idag gikk det for langt, nå prøver å hun å overbevise meg at familien hans er det noe galt med og at han lyver for meg og alt.... jeg blir så irritert når jeg vet at alt hun sier er totalt feil- trenger litt støtte
Gjest Fighter Skrevet 8. august 2004 #3 Skrevet 8. august 2004 Hvorfor hater hun han? Hva er det hun ikke liker? Er det han som person eller noe ved forholdet deres hun ikke liker?
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2004 #4 Skrevet 8. august 2004 er 23 år gammel... vel hun liker ikke han som person og at vi har det så godt sammen
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2004 #5 Skrevet 8. august 2004 Hun må respektere ditt valg. Ikke godta at hun prater nedlatende om han og hans familie. Si det rett ut: "Jeg blir lei meg når du snakker nedlatende om kjæresten min. Jeg er glad i han og godtar det ikke at du henger han ut. Hvis du ikke respekterer dette kan jeg ikke dele denne delen av livet mitt med deg. Det innebærer at vi i fremtiden vil få mindre kontakt." Hun må skjerpe seg. Hun burde være glad for at du har en kjæreste du har det godt sammen med. Lykke til.
Gjest Spidey utlogga Skrevet 8. august 2004 #6 Skrevet 8. august 2004 Kunne ikke dy meg med å si av svaky er den kuleste skrivefeilen jeg har sett for avsky :D Men tilbake til tema: Slik er mødre, de må liksom passe på. Mora mi og jeg var i italia og jeg skulle kjøpe en kniv som souvenir til typen, men da kom det fram for dagen at det ville hun ikke jeg skulle gjøre, tenk om han stabba meg med den? Tror ikke det er noe en kan gjøre noe med...
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #7 Skrevet 9. august 2004 Gi henne et ultimatum du kan leve med.
aline Skrevet 9. august 2004 #8 Skrevet 9. august 2004 er enig med gjest, dersom han oppfører seg bra og behandler deg bra og du er glad i ham og ønsker ham som din partner i livet, så setter du deg ned (alene) med moren din og forklarer henne dette, forklar henne alt det flotte du ser i ham, alt det flotte han er for deg og hvor god han er med deg! Forklar også at dersom hun fortsetter å henge ham ut, så vil dere automatisk få mindre kontakt dere imellom (mor datter), fordi du ikke finner deg i at hun oppfører seg slik ovenfor den partneren du har valgt å ha i livet ditt!! Gjør også sannhet av det dersom hun ikke gir seg, si klart ifra igjen, og bruk så mindre tid sammen med henne og gå de gangene hun henger ham ut! Uansett anledning. :evil: veldig glad jeg har en mor som er glad i de kjærstene jeg har hatt fordi de gjør meg glad, uten å dømme dem på andre måter.
Nordlys Skrevet 9. august 2004 #9 Skrevet 9. august 2004 Mødre gjør utrolig mye rart for sine barn og det er ikke alltid de faller i god jord. Selv om de har det beste i tankene Men husk at det er ditt liv og det er du som skal ha det bra med den du er sammen med, ikke din mor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå