AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Til tross for at jeg er student, føler jeg jeg har for mye fritid. Tips til å komme seg opp av sofaen og faktisk gjøre på noe? Ikke nødvendigvis i dag, men når som helst. Anonymous poster hash: f6b15...6a6
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Snu sofa`n opp ned så den blir vond å sitte på og umulig å ligge på? 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Kvitt deg med sofaen.Anonymous poster hash: 75496...644
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Ha en fast "start dagen-rutine" når du står opp. Selv om du ikke skal ut av huset. Vask deg/dusj, fiks håret, smink deg og kle på deg. Forsøk å bruke lesesalen så mye som mulig. Da jobber man ofte bedre og man kan ha god samvittighet når man kommer hjem etter endt dag. Rydd før du legger deg slik at du står opp til en ryddig og ren leilighet. Alltid mye hyggeligere. Anonymous poster hash: 9fe1e...12e 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Ha en fast "start dagen-rutine" når du står opp. Selv om du ikke skal ut av huset. Vask deg/dusj, fiks håret, smink deg og kle på deg. Forsøk å bruke lesesalen så mye som mulig. Da jobber man ofte bedre og man kan ha god samvittighet når man kommer hjem etter endt dag. Rydd før du legger deg slik at du står opp til en ryddig og ren leilighet. Alltid mye hyggeligere. Anonymous poster hash: 9fe1e...12e Dette + planlegg dagen før hva du skal gjøre: avtal ting med venner, kjøp billett på kino, book tid på treningsstudio etc etc Anonymous poster hash: 2029b...533
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå