AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Jeg holder på å refinansiere boliglån og skal flytte over lånet i OBOS til en annen bank. Men OBOS sier at dette kan kun gjøres 18.februar. Dette er veldig irriterende, jeg spurte om jeg ikke kunne få kontoinformasjon og innfri hele lånet med en gang, men det gikk ikke. Noen som vet hvorfor de er så strenge? Vet de har en regel om innfrielse kun 2 ganger i året, men skjønner ikke hvorfor det er så farlig om jeg innløser nå og ikke om 2 uker.. Anonymous poster hash: f490c...448
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Det er som med pengespill på nettet. Du kan ta ut pengene teoretisk, men det tar gjerne 1 uke før de er "tatt ut". I mellomtiden så håper spillselskapene at du sløser bort pengene istede for å ta de ut. 2 ganger i året kun for å gjøre det vanskelig for deg. Hvis du kommer på andre tanker, sløser pengene dine bort innen 12.februar, så fortsetter du å måtte betale rente til OBOS. De tjener mer på å ha deg som videre låntaker. Hvorfor vi norske forbrukere finner oss i så mye tull er et godt spørsmål. Her må forbrukerinspektørene ta grep. Sinnsyk grisk bransje, håper de brenner godt i helv.. med å behandle mennesker som dyr. Anonymous poster hash: 9cca0...487
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå