Yzma Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Hvordan er deres vaner? Rydder dere? Forventer dere å ha med noen hjem?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Nei, det har jeg aldri gjort. Og skulle noen bli med hjem så har jeg det aldri å rotete så vi ikke finner senga. Anonymous poster hash: cd61e...367 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Ts Jeg skjønte ingenting hva du mente med "Hvordan er deres vaner? Rydder dere? Forventer dere å ha med noen hjem? " ? Er du kanskje 12 år gammel? Hva mener du med å rydde ? Hva da??? Anonymous poster hash: 6b380...c56 1
Snorkfrøken_ Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Sjeldent jeg er på byen, men når jeg først drar ut så er rydding det siste jeg tenker på :-)
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 Jeg har ikke så mye venner <-- er litt sjenert for det. Siden jeg har ikke bodd så lenge her. For meg blir det litt kjedelig å ta meg tur på byen for meg selv i helgen feks. Anonymous poster hash: 6b380...c56
Gjest Caress Skrevet 1. februar 2015 #6 Skrevet 1. februar 2015 Har det alltid sånn kvasi-ryddig, men utover det vanlige gidder jeg ikke rydde, nei. Om noen blir med hjem takler de nok at det ligger en genser over en stol. Rydder imidlertid opp glass og drikke. 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #7 Skrevet 1. februar 2015 Jeg skjønner ikke helt spørsmålet. Rydde i tilfelle et litt, eller rydde etter en fest/vorspiel før man går på byen? Nå har jeg samboer da, og vi har det jevnt over ryddig hele tiden. Men jeg bruker som regel alltid å passe på at vi går fra et ryddig hjem når vi skal ut/på fest fordi jeg hater å stå opp til et rotete hus på søndager. Jeg sliter allerede med sunday blues, og det ble ikke bedre av at jeg er fyllesjuk og det er rotete. Tok litt tid før jeg kom inn i en god rutine på det, men nå er det noe jeg som regel alltid tar hensyn til før vi skal ut. Da jeg var singel var det som regel greit ryddig og jeg tenkte ikke på at jeg skulle ut på "mannejakt". Men jeg husker en gang jeg hadde det pinlig rotete og skitten og så ble fetteren min med meg hjem fra byn (for å sove på sofaen) og da måtte han stå utenfor i ti minutter mens jeg ryddet det grøvste Da jeg holdt på med min nåværende samboer så sørget jeg alltid for at det var ryddig og at det var nytt sengetøy på for hver gang, hehe . Tror ikke han la merke til det. Ble ekstra mye vask da, for da la jeg på nytt på lørdagen og så måtte jeg legge på nytt på søndagen også. Må alltid bytte på sengen på søndager, spesielt om jeg har vært på fylla og/eller hatt litt sånn casual sex (vi holdt på, men var ikke faste kjærester) Anonymous poster hash: 8ddd6...138 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #8 Skrevet 1. februar 2015 Jeg skjønner ikke helt spørsmålet. Rydde i tilfelle et litt, eller rydde etter en fest/vorspiel før man går på byen? Nå har jeg samboer da, og vi har det jevnt over ryddig hele tiden. Men jeg bruker som regel alltid å passe på at vi går fra et ryddig hjem når vi skal ut/på fest fordi jeg hater å stå opp til et rotete hus på søndager. Jeg sliter allerede med sunday blues, og det ble ikke bedre av at jeg er fyllesjuk og det er rotete. Tok litt tid før jeg kom inn i en god rutine på det, men nå er det noe jeg som regel alltid tar hensyn til før vi skal ut. Da jeg var singel var det som regel greit ryddig og jeg tenkte ikke på at jeg skulle ut på "mannejakt". Men jeg husker en gang jeg hadde det pinlig rotete og skitten og så ble fetteren min med meg hjem fra byn (for å sove på sofaen) og da måtte han stå utenfor i ti minutter mens jeg ryddet det grøvste Da jeg holdt på med min nåværende samboer så sørget jeg alltid for at det var ryddig og at det var nytt sengetøy på for hver gang, hehe . Tror ikke han la merke til det. Ble ekstra mye vask da, for da la jeg på nytt på lørdagen og så måtte jeg legge på nytt på søndagen også. Må alltid bytte på sengen på søndager, spesielt om jeg har vært på fylla og/eller hatt litt sånn casual sex (vi holdt på, men var ikke faste kjærester) Anonymous poster hash: 8ddd6...138 Det skulle stå ligg, ikke litt, øverst der. Kan også legge til at vi bruker også å rydde litt før vi går ut om vi har hatt fest/vorspiel, og noen ganger rydder vi når vi kommer hjem også. Anonymous poster hash: 8ddd6...138
Yzma Skrevet 1. februar 2015 Forfatter #9 Skrevet 1. februar 2015 For å svare på det relevante spørsmålet om jeg er 12 år. Åpenbart. Jeg tenker kanskje hvis du er litt ekstra rotete da? Noen er jo ryddige hele tiden, men dere som er rotete, rydder dere i tilfelle noen blir med hjem?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #10 Skrevet 1. februar 2015 Har aldri tatt med noen hjem eller blitt med noen hjem, ei heller vurdert det som aktuelt. Svaret er åpenbart nei.Anonymous poster hash: ce2c1...747
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #11 Skrevet 2. februar 2015 Som singel ryddet jeg før jeg dro ut ja.Anonymous poster hash: cc6e5...dc6
Gjest Skrevet 2. februar 2015 #12 Skrevet 2. februar 2015 Sjeldent jeg er ute, men ja, jeg rydder flasker/glass og vasker bord. Får helt mark av å komme hjem sent og ikke orke å rydde, for å våkne til lukten av sur rødvin dagen derpå. Eneste som får bli med hjem er forøvrig mannen.
Gjest Vind Skrevet 2. februar 2015 #13 Skrevet 2. februar 2015 Nei, jeg gjør ikke det, men de eneste gangene jeg er på møte i sjakkklubben, slår som regel herr Vind følge, også går vi sammen hjem
smalls Skrevet 2. februar 2015 #14 Skrevet 2. februar 2015 Hvis jeg har hatt fest, så rydder jeg det verste før vi drar ut. Rydder vekk tomflasker, tømmer askebeger og setter vekk potetgull eller andre ting som har stått på bordet. Hater å komme hjem fra byen til rot og måtte rydde dagen derpå. Jeg kommer aldri til å rydde når jeg kommer hjem fra byen. Jeg er ikke singel. 1
Gjest lurven Skrevet 2. februar 2015 #15 Skrevet 2. februar 2015 hvis noen blir ed hjem for å pule bryr de seg ikke om rot
Rosalie Skrevet 2. februar 2015 #16 Skrevet 2. februar 2015 Hvordan er deres vaner? Rydder dere? Forventer dere å ha med noen hjem? Da jeg var singel: Oh, yes! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå