AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Trenger et bur til vofsen min til ferien, men finner ikke helt ut av disse retningslinjene. IATA-godkjenningen jeg har fått med meg at må være på plass, er den veldig streng/type at det er merket hvilke som er godkjent og ikke, eller er det bare retningslinjer for hvordan buret skal være? Er dette greit? http://www.zoopermarked.no/hundetransport/trixie-veske-i-nylon-4011905288413 Anonymous poster hash: d4952...aae
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Trenger et bur til vofsen min til ferien, men finner ikke helt ut av disse retningslinjene. IATA-godkjenningen jeg har fått med meg at må være på plass, er den veldig streng/type at det er merket hvilke som er godkjent og ikke, eller er det bare retningslinjer for hvordan buret skal være? Er dette greit? http://www.zoopermarked.no/hundetransport/trixie-veske-i-nylon-4011905288413 Anonymous poster hash: d4952...aae Om hunden din skal være i kabinen er det viktig at bagen du bruker har myke sider og topp slik at du får den inn under setet. Og bunnen må være hard. Sitter på tregt nett nå, så jeg får ikke sett bilde av den du linker til, men navnet høres ut som det jeg kjøpte på Tropehagen Zoo til min katt da jeg skulle hente henne hjem, betalte vel 299,- for det. De på butikken kunne fortelle at de hadde vært i kontakt med Norwegian/SAS/Widerø og fått vite at buret var godkjent. Glidelåsene må være gode, slik at du kan putte en hånd ned i buret dersom hunden din blir usikker under turen. Også greit å ha noen kladder i buret i tilfelle den tisser, da kan du gå på do og bytte dem ut. Anonymous poster hash: 43ed6...7b1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Om hunden din skal være i kabinen er det viktig at bagen du bruker har myke sider og topp slik at du får den inn under setet. Og bunnen må være hard. Sitter på tregt nett nå, så jeg får ikke sett bilde av den du linker til, men navnet høres ut som det jeg kjøpte på Tropehagen Zoo til min katt da jeg skulle hente henne hjem, betalte vel 299,- for det. De på butikken kunne fortelle at de hadde vært i kontakt med Norwegian/SAS/Widerø og fått vite at buret var godkjent. Glidelåsene må være gode, slik at du kan putte en hånd ned i buret dersom hunden din blir usikker under turen. Også greit å ha noen kladder i buret i tilfelle den tisser, da kan du gå på do og bytte dem ut. Anonymous poster hash: 43ed6...7b1 Takk Hm, ser nå at det er maks 20 cm i høyde som er tillatt.. Den jeg ser på er 25. Men skal se på Tropehagen! Anonymous poster hash: d4952...aae
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Takk Hm, ser nå at det er maks 20 cm i høyde som er tillatt.. Den jeg ser på er 25. Men skal se på Tropehagen! Anonymous poster hash: d4952...aae Nå fikk jeg til å se bildet, og den ser helt lik ut den jeg kjøpte. Men vet at den kom i to størrelser, og jeg husker ikke hvilken størrelse jeg har. Poenget er at buret må være så bøyelig slik at du får klemt det under. Min bag var også litt større enn de tillatte målene, men ingen i Norwegian sa noe på det, de ville bare se hva som var oppi Anonymous poster hash: 43ed6...7b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå