Gjest zzzZZzzzz Skrevet 8. august 2004 #1 Skrevet 8. august 2004 har en dvd-film som kan spilles av på begge sider... får ikke kopiert begge sidene, bare den ene... bruker vanligvis dvdxcopy platinium.. men d funka ikke med den og heller ikke med nero.. noen som vet om et program som klarer å kopiere sånne dvd'er på begge sider ?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 8. august 2004 #2 Skrevet 8. august 2004 Snu plata? Skjønner ikke hva du mener, man kan jo ikke brenne begge sidene på en gang.
Gjest zzzZZZzzzzz Skrevet 8. august 2004 #3 Skrevet 8. august 2004 istedet for at filmen har 2 cd'er så er cd1 på den ene siden av cd'n og cd 2 på den andre..... vet at d ikke går å brenne begge sidene på en gang... men jeg klarte å kopiere den ene siden og fikk brent den... men da jeg snudde den og skulle kopiere & brenne den andre siden gikk d ikke!.....
Gjest Devil's Spawn Skrevet 8. august 2004 #4 Skrevet 8. august 2004 Hmm..men finnes det brennbare dvd-er med to sider enda da?
Crazee Skrevet 8. august 2004 #5 Skrevet 8. august 2004 Ho prøver vel å brenna ein dobbeltsidig DVD på to brennbare då - utan eg veit kva som kan hjelpa. DVD X-Copy - er det ikkje eit program som heiter det? Eit lite søk på Google kunne kanskje hjelpa til med å finna programvare som greier kopieringa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå