AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 TLC har en ny serie som het er "Too ugly for love?" De følger flere mennesker med mindre pene fysiske trekk i jakten på kjærligheten. Synes dere dette er et umoralsk program? Anonymous poster hash: 4dbb7...242
Sandie Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Jeg ser på det nå og synes det er interessant og tankevekkende.Men tittelen Too Ugly for Love er ganske misvisende synes jeg.De har noen ekstra utfordringer i kjærlighetslivet,men ingen av dem er stygge. Var det ikke en norsk serie på TV2 i fjor som lignet litt på denne? 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 De fleste der er jo fysisk attraktive mennesker, men de har en sykdom eller lignende de føler hindrer de i kjærlighetslivet. Men ene episoden provoserte meg litt. Der var det en utrolig vakker modell, hun var med fordi hun hadde ett arr på magen. Det var eneste feilen. Det synes jeg blir for dumt. Der tar man en ekstremt vakker kvinne, med en fantastisk kropp, så skal liksom hun slite grunnet ett arr. Jeg har selv flere arr på kroppen. Ett veldig stort og. Har aldri sett på de som noen hindring, det er historien min. Anonymous poster hash: 1563e...f59 3
Gjest Vux Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 (endret) Hm lurer på om jeg fikk sett en episode. Var ei jente med en bittelite skjev nese av hva jeg forstod, og hu var så rar, grein hele tida tydeligvis. Ellers så hun jo helt flott ut i min mening. Tror en alternativ tittel var "Body Dismorphic Disorder ". Endret 1. februar 2015 av Vux
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 tittelen Too Ugly for Love er ganske misvisende synes jeg Du glemte spørsmålstegnet. Anonymous poster hash: 4dbb7...242
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Jeg ser på det nå og synes det er interessant og tankevekkende.Men tittelen Too Ugly for Love er ganske misvisende synes jeg.De har noen ekstra utfordringer i kjærlighetslivet,men ingen av dem er stygge. Var det ikke en norsk serie på TV2 i fjor som lignet litt på denne? Når og hvor går programmet? Anonymous poster hash: b96a9...4b9
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #7 Skrevet 3. februar 2015 TLC på kveldstid. Eller ettermiddagstid. Noe sånt. Anonymous poster hash: 4dbb7...242
Real Virtuality Skrevet 4. februar 2015 #8 Skrevet 4. februar 2015 Har ikke sett programmet, men en del mennesker er jo faktisk for stygge til å få seg kjæreste. Noen av dem kunne kanskje fått seg en stygg kjæreste, men dette er også vanskelig hvis de selv er kresne. Programmet høres ikke umoralsk ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå