Gå til innhold

Begynne å date: Hvordan går man frem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en ung kvinne på 21(snart 22), som håper på å komme tilbake i gamet. Det ble slutt mellom meg og kjæresten for ett år siden i begynnelsen av januar. I sommer hadde jeg en liten sommerflørt, men det var ikke noe mer enn det, og hverken jeg eller han jeg var med i sommer var klare for å bli noe mer enn en flørt. Senere flyttet jeg til et nytt sted i midten av august. Nå er det jaggu nytt år, og jeg savner å ha en kjæreste. Jeg er ikke den typen jente som er så veldig glad i ONS, for jeg synes sexen blir så mye bedre når man har kjent noen lenge.

Jeg har ikke smarttelefon, så jeg har ikke muligheten til å benytte meg av appilasjoner som Tinder eller lignende for å komme i kontakt med noen nye menn. Studiet jeg går på er veldig kvinnedominert, og det samme gjelder fritidsaktivitetene mine. Jeg har med andre ord hatt relativt liten kontakt med menn siden jeg flyttet hit. Jeg har vært på byen innimellom, der man kommer i snakk med menn - men det virker som mennene på byen er ute etter et one night stand. Jeg bare lurer på hvordan man kan komme i kontakt med menn og dating når man ikke har tinder, for det virker som veldig mange kommer i kontakt med hverandre gjennom denne appen.

Dessuten har jeg aldri vært på date før. Mine tidligere kjærester er folk som jeg har møtt gjennom felles bekjente, der det har blitt en mer naturlig overgang fra det å bare være bekjent til å bli kjærester. De fleste mannlige bekjentskapene til mine nåværende venninner er homofile, eller så er det noen jeg ikke helt finner kjemien med, selv om de er hyggelige folk.

Anonymous poster hash: 19d75...dac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...