Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bruker av og til litt tørrsjampo for å få litt ekstra volum i håret, og nå er jeg snart tom. Den jeg hadde fikk jeg i gave.

Når jeg nå kikker etter ny synes jeg at alle er så vanvittig dyre (er student på stramt budsjett), derfor lurte jeg på om noen vet hvor jeg kan få tak i en litt rimelig en?

Anonymous poster hash: 02bbf...ef3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er rimelig?

Jeg har bestilt fire CoLab tørshampoo fra feelunique til rett over hundrelappen. Jeg synes de er kjempe bra, blir ikke grå i håret og lukter kjempe godt!

Anonymous poster hash: 5a889...26d

• Liker 1
Gjest Trappetroll
Skrevet

Batiste er veldig grei. Den koster under hundrelappen!

Sunsilk sin er under hundrelappen også mener jeg.

Gjest Solstråla88
Skrevet

Liker define sin best. Usikker på hva den koster, men sikkert rundt 70kr

• Liker 1
Skrevet

Hva er rimelig?

Jeg har bestilt fire CoLab tørshampoo fra feelunique til rett over hundrelappen. Jeg synes de er kjempe bra, blir ikke grå i håret og lukter kjempe godt!

Anonymous poster hash: 5a889...26d

Enig i den.

Kjøpte alle typene de hadde første gangen, for å finne ut hvilken av luktene jeg likte best. Etter det har jeg holdt meg til en.

I motsetning til en del andre, så gir den minimalt med hvitt/grått støv.

Det skal vistnok også komme en ny type som gir mere volum.

• 2 uker senere...
Skrevet

CoLab fra Feelunique og Batiste på Europris (50 kr.) :)

Anonymous poster hash: efaab...ef1
Skrevet

Jeg bruker en fra batiste: http://www.ljepotaizdravlje.hr/wp-content/uploads/2013/12/Batiste_XXL_Volumen1-490x423.jpg

Mener jeg så en test på klikk eller hvor det var der den fikk andreplass. Førsteplassen gikk til en som kostet flere hundre kroner, denne koster 80 tror jeg. Er forsåvidt fornøyd med den selv også, den jeg har prøvd som gir mest volum uten at man blir grå i håret.

Anonymous poster hash: 85026...1a5
Skrevet

Jeg har prøvd bare Define og Sunsilk.

Sunsilk sin er rimelig men jeg opplevde den som helt forferdelig. Håret ble grått, klebrig og luktet sterkt gammelkjerringparfyme.

Define synes jeg er grei. Den lukter godt, håret blir høvelig luftig av den og den evt hvitfargen som kommer i kan man børste bort.

Anonymous poster hash: 07be7...b8f
Skrevet

Prøvd litt av hvert, Batiste er en favoritt ;)

Skrevet

Batiste er den jeg vender tilbake til. Liker den xxl volume.

Sunsilk stinker!!

Define funket ikke i mitt hår over tid.

Catzy (?) likte jeg, men så fant jeg den ikke lengre.

Skal prøve CoLab nå :)

Skrevet

Jeg bruker den fra Biosilk. Den koster dog 199 kr, men til sammenligning er den ganske drøy, gjør ikke håret det minste grått og flasken er mye større enn de andre som er nevnt i tråden :)

Skrevet

Både Batiste og CoLab er til å anbefale!

Skrevet

Jeg bruker Lush sin tørrshampo, jeg kjøpte den minste flaska i høst, den koster vel rundt 150 kr og ser ut som om den ikke varer lenge... Men dét gjør den! Jeg bruker min 1-2 ganger i uka, og har fortsatt ikke brukt en fjedredel. Jeg har mørk rødt hår, og den etterlater ikke synlig pudder i håret med mindre jeg bruker alt for mye. Gir fantastisk volum. Jeg bruker den som regel om kvelden på andre dag etter vask, fordi jeg vet at tredje dag trives ikke håret mitt veldig godt. Fordelen ved å ta det i om kvelden er at det får virke natta gjennom, så håret mitt er overhodet ikke fett eller flatt om morgenen. Helt herlig.

Anonymous poster hash: 27e42...d65
  • Liker 1
Skrevet

Jeg sverget til Baptiste, inntil den tørket ut hodebunnen og jeg begynte å klø noe voldsomt. Den er jo rimelig parfymert. Så testet jeg Jan Thomas sin. Men på ferie ble jeg helt tom, og eneste de hadde var Bjørn Axen sin, og siden har jeg ikke kunnet gå tilbake til noe annen- den er litt dyrere, men kvaliteten er også overlegen. Undres hvordan en fra frisør-merkene vil være (har testet sexy hair, men generelt lite fornøyd med produktene deres), så vurderer å teste Kevin Murphy neste gang... .

Anonymous poster hash: 2c4fc...baa
Skrevet

Synes batiste er den beste! Bruker den for ekstra mørkt hår og den synes ikke i det hele tatt på meg! Alle aldre blir jeg grå av synes jeg. Er også student så kjøper den alltid på tilbud hos vita!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...