AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Hei Jeg har IKM i morgen, og i dag tidlig fikk jeg positiv el-test. Jeg har brukt el-tester tidligere, og vet at det ikke er nok med en svak strek på el-testen osv. for at den skal være positiv, så jeg er sikker på at testen var postitiv. Jeg har ellers stabil syklus, og har aldri fått positiv el-test så sent i syklusen før (har brukt el-tester som g-test tidligere), men i dag var den altså positiv. Jeg har jo selvsagt spurt min gode venn google, og svaret jeg fikk var jo mildt sagt sprikende. Det jeg gjerne skulle funnet ut av er om det er andre forhold enn eggløsning, sykluskrøll og graviditet som kan få en el-test til å bli positiv? Jeg er nemlig ganske sikker på at eggløsning kom til riktig tid denne syklusen, og at sykluskrøll er utelukket. Er det sånn da at det er sannsynlig at testen er positiv pga graviditet, eller er det andre forhold som kan gjøre at el-tester slår ut som positive? På forhånd takk for seriøse svar Anonymous poster hash: 116fd...c95
LongGone123 Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Vet at el tester ofte slår ut positiv da man er gravid. Mener å huske at det gjorde det hos meg også (5 år siden jeg var gravid). Mulig jeg misforsto innlegget ditt, men har du fått testet med ordentlig graviditetstest? Ville gjort det imorgen tidlig iallfall lykke til!
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Jeg får alltid nesten helt positive el-tester før mensen. Etter det jeg vet skal en el-test slå ut seinere enn en graviditetstest.Anonymous poster hash: 586d6...703
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Takk for svar! Jeg har nå tatt 2 cb g-tester, den ene var negativ (tatt på ettermiddagen), mens den jeg tok i dag tidlig viste et svakt kryss. Jeg er usikker på om det er en såkalt skyggestrek jeg har fått, eller om det er the real deal ☺️ Jeg venter nå på billigtester som forhåpentligvis kommer i morgen. Nervepirrende!Anonymous poster hash: 116fd...c95
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Takk for svar! Jeg har nå tatt 2 cb g-tester, den ene var negativ (tatt på ettermiddagen), mens den jeg tok i dag tidlig viste et svakt kryss. Jeg er usikker på om det er en såkalt skyggestrek jeg har fått, eller om det er the real deal ☺️ Jeg venter nå på billigtester som forhåpentligvis kommer i morgen. Nervepirrende!Anonymous poster hash: 116fd...c95 Hos meg har skyggestrek betydd gravid i hvert fall. Tok den før forventet mens, og så et svaaaakt kryss. Tenkte egentlig ikke over hvilken dag jeg tok den, og slo meg til ro med at det var en sånn skyggestrek (lest om på nettet). Men joda... mensen kom jo ikke de neste dagene heller, så da ble det digital test. Den var positiv. Masse lykke til! Anonymous poster hash: 32ac7...c6d
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Hos meg har skyggestrek betydd gravid i hvert fall. Tok den før forventet mens, og så et svaaaakt kryss. Tenkte egentlig ikke over hvilken dag jeg tok den, og slo meg til ro med at det var en sånn skyggestrek (lest om på nettet). Men joda... mensen kom jo ikke de neste dagene heller, så da ble det digital test. Den var positiv. Masse lykke til! Anonymous poster hash: 32ac7...c6d Takk :-) Jeg skulle hatt mensen i går, men syklusen min varierer ofte med +/- 2 dager, så det betyr i utgangspunktet ingen ting at den ikke har kommet. Håååååper billigtestene kommer i morgen, jeg liker nemlig ikke clearblue sine noe særlig...Anonymous poster hash: 116fd...c95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå