AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Hei. I midten av desember tror jeg at jeg hadde en veldig tidlig SA. Jeg fikk svak svak positv test, men etter flere tester var streken borte etter en dag. Mensen kom som normalt og hadde ingen blødninger etter det ... Måneden etter (januar) fikk jeg menstrasjon et par uker over tiden og nå er det altså 10 dager siden siste mensdag. I dag når jeg var på toalettet oppdaget jeg at det kom en brun hinne/pose ut på papiret når jeg skulle tørke meg. Det var ikke noe blod og heller ikke noe mer brunt å tørke etter denne "sekken" kom ut. Kan det være fostersekk eller rester fra SA jeg hadde i midten av desember? Skulle ikke det isåfall blitt skyllt ut etter de to menstrasjonene jeg har hatt? Eller kan jeg ha vært gravid igjen, men med vanlig mens også er dette rester fra det? Blir ikke helt klok på dette..Venter el når som helst og er inni en ny pp, men ble veldig usikker nå på hva dette kunne være... Anonymous poster hash: fb7fc...059
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Var ikke fullt 2 uker forsinket den mensen i januar forresten, men litt over en uke ca... Anonymous poster hash: fb7fc...059
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå