Gå til innhold

Trenger hjelp! SA rester over en måned senere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. I midten av desember tror jeg at jeg hadde en veldig tidlig SA. Jeg fikk svak svak positv test, men etter flere tester var streken borte etter en dag. Mensen kom som normalt og hadde ingen blødninger etter det ... Måneden etter (januar) fikk jeg menstrasjon et par uker over tiden og nå er det altså 10 dager siden siste mensdag. I dag når jeg var på toalettet oppdaget jeg at det kom en brun hinne/pose ut på papiret når jeg skulle tørke meg. Det var ikke noe blod og heller ikke noe mer brunt å tørke etter denne "sekken" kom ut. Kan det være fostersekk eller rester fra SA jeg hadde i midten av desember? Skulle ikke det isåfall blitt skyllt ut etter de to menstrasjonene jeg har hatt? Eller kan jeg ha vært gravid igjen, men med vanlig mens også er dette rester fra det? Blir ikke helt klok på dette..Venter el når som helst og er inni en ny pp, men ble veldig usikker nå på hva dette kunne være...

Anonymous poster hash: fb7fc...059
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dobble posting. admin: Slett.

Skrevet

Gå til legen, mulig du må til utskraping.

Anonymous poster hash: 56b91...e77

Skrevet

Hvis du fikk mens til normal tid første gang, har embryoet knapt vært i ferd med å etablere seg i slimhinnen før det gikk til grunne. Svangerskapsproduktet vil da være svært lite, og lite sannsynlig at det ikke skulle forsvinne ved flere menstruasjoner.

Skrevet

Men hva kunne det da vært? Det "datt" jo bare utav meg og har ikke sett antydninger til noe mer brunt...

Skrevet

Leste på nettet at fostersekken faktisk kan sitte inni der kjempe lenge etter SA. Leste om ei som som hadde en SA men blei gravid igjen. Da så de at fostersekken fra SA fortsatt var der... Men aldri hørt om det før så veit ikke helt... Sikkert mulig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...