Gå til innhold

SFO tross tidligere misshold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Dette er litt små flaut og pinlig å spørre om, men jeg håper virkelig at noe kan dele sin erfaring. Eller kanskje sitt syns punkt.

Jeg er alenemor med ett barn i første klassen. Gutten min har tidligere gått på SFO, men siden jeg er student - strekker ikke alltid økonomien til. Så SFO regninger har forfalt og til og med kommet til inkasso.

Heldigvis tok det under 3 uker ifra jeg mottok inkasso brev på de forfalte regningene ifra SFO - til jeg fikk betalt. Så alt er betalt.

Det har vært nå ca 2 mnd uten SFO og det har fungert greit. Jeg regner med at jeg ikke lenger har SFO plass, da jeg fikk brev om oppsigelse - med mindre gjelden ble betalt innen en vis dato. Som jeg på det tidspunktet ikke overholdt.

Men nå nærmer det seg praksis periode i mitt studieløp. Det blir 2 mnd med praksis. Og jeg kan ikke gå ut i praksis - hvis jeg ikke har noe til å passe gutten min. Jeg vurdere derfor å søke SFO igjen.

Men det er her jeg trenger råd :) Dummer jeg meg ut, ved igjen å søke om SFO plass med tanke på min tidligere historie? Noen andre som har erfaring med lignende. ???

Jeg vet sannelig ikke hva jeg skal gjøre? Ringe og spørre om datteren min kan fortsette. Eller sende en ny søknad - som om jeg søker for første gang igjen??

Vi bor ikke langt i fra skolen og skolen veien er ikke farlig. Men jeg syns ikke noe om at gutten min skal måtte klare seg selv på morgenen, gå til skolen. Også gå hjem igjen og være hjemme i 1 time før jeg kommer... Han hadde sikkert klart det, men det er ikke slik det skal være. Dermed må jeg ha SFO.. eller..

hjelp ...

Anonymous poster hash: 1dda3...b4c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk. Om det er ledig plass så får hun nok plass igjen.

Anonymous poster hash: bd620...572

Skrevet