AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 jeg har konto i sparebank 1 hvor jeg også har BSU kontoen min. nå har det seg sånn at jeg bytter til DNB. må jeg kontakte bankene for å flytte pengene over fra SB1 til DNB, eller stenger jeg den i SB1 og lager en ny i DNB for å bare sette pengene inn der igjen med en gang? veit ikke om dere skjønte det. men om jeg stenger BSU kontoen i SB1, vil jeg da ødelegge mine sjangser for å åpne en ny i DNB i all fremtid? Anonymous poster hash: 254d0...87b
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Den bsu du har vil overføres kontakter jeg da DNB eller sparebank 1 for å få gjort det? jeg kan ikke stenge brukskontoen i sparebank 1 på grunn av et lån jeg ikke får flyttet enda, så det haster jo ikke Anonymous poster hash: 254d0...87b
Gjest Stinky Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Og nei, du må for all del ikke stenge den du har. Du får kun 1 bsu
Gjest Stinky Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 kontakter jeg da DNB eller sparebank 1 for å få gjort det? jeg kan ikke stenge brukskontoen i sparebank 1 på grunn av et lån jeg ikke får flyttet enda, så det haster jo ikke Anonymous poster hash: 254d0...87b Tror det blir gjort automatisk. Hør med banken du har nå
nojac Skrevet 1. februar 2015 #6 Skrevet 1. februar 2015 Du kan bare opprette BSU EN gang. Men du kan flytte kontoen til en annen bank ved å kontakte banken.Du må IKKE avslutte den gamle kontoen på egen hånd.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #7 Skrevet 1. februar 2015 okei takk for svar! da kontakter jeg banken angående det Anonymous poster hash: 254d0...87b
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #8 Skrevet 1. februar 2015 Kontakt den nye banken, de hjelper deg. Det går ikke automatiskAnonymous poster hash: 1b775...f37
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #9 Skrevet 1. februar 2015 Kontakt den nye banken, de hjelper deg. Det går ikke automatiskAnonymous poster hash: 1b775...f37 ja tenkte meg det dessuten må jeg beholde brukskontoen i SP1 intil videre, så jeg stenger jo faktisk ikke kundeforholdet mitt der riktig enda. Anonymous poster hash: 254d0...87b
Lista Skrevet 1. februar 2015 #10 Skrevet 1. februar 2015 Ligger et skjema på hjemmesidene til DNB du kan fylle ut (hvis du ikke har fylt ut bankbytteskjema da) https://www.dnb.no/privat/sparing-og-investering/sparekonto/bsu.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå