Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2004 #1 Skrevet 8. august 2004 -Etterå ha lest om siste innkjøp på kosmetikk-fronten,lurer jeg nå på hva siste innkjøp på klesfronten er? Selv er det siste jeg kjøpte en gul sommerkjole med spagettistropper.
Gjest Myumi Skrevet 8. august 2004 #2 Skrevet 8. august 2004 25 meter Japansk silke (skal sy kjoler).
Tusenfryd Skrevet 8. august 2004 #3 Skrevet 8. august 2004 Sko: Turkise sandaler med glitter på - og tresko.
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2004 #4 Skrevet 8. august 2004 svart pologenser uten armer svart dressbukse med vide ben svart silkebluse med knyting i livet og uten armer. Denim stretch bukse med vide ben Bør jeg vurdere farger snart tro..
Gjest lilletroll Skrevet 8. august 2004 #6 Skrevet 8. august 2004 Hvitt sommerskjørt til halv pris. Identisk med et annet blått skjørt jeg har som jeg er så fornøyd med!!
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2004 #7 Skrevet 8. august 2004 Hvitt sommerskjørt til halv pris. Identisk med et annet blått skjørt jeg har som jeg er så fornøyd med!! Så moro, jeg kjøpte akkurat det samme Hadde et lyseblått linskjørt fra HM, og nå har jeg en nesten maken i hvitt, yey.
Gjest Ethereal Skrevet 8. august 2004 #8 Skrevet 8. august 2004 Har ikke kjøpt noe på en god stund, men fikk drømmejeansen i overraskelsesgave fra sambo for en uke siden (slitt/hullete Diesel Cherone).
Smilla78 Skrevet 8. august 2004 #9 Skrevet 8. august 2004 Svart blazer, svart strikka pologenser og svart cordskjørt på vero moda. Høstklær m.a.o!
Arkana Skrevet 8. august 2004 #10 Skrevet 8. august 2004 En hvit topp, en rosa/hvit topp, 5 BH'er, 4 truser og en svart bukse. Kjøpt på diverse butikker i London.
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2004 #11 Skrevet 8. august 2004 Hvite jeans på tilbud og to par sko type sneakersaktig - et par svarte og et par røde.
Orthia Skrevet 8. august 2004 #13 Skrevet 8. august 2004 Grårosa drakt (jakke og bukse) fra In Wear. Hvit skjorte og klassiske svarte bukser fra Jean Paul Femme. Rød bomullsgenser fra Juicy Couture. Blå og beige veske fra Paul Frank. (Alt i forrige uke :oops: )
myagi Skrevet 8. august 2004 #14 Skrevet 8. august 2004 Mørkeblå jeans Brun dressbukse brun t-skjorte med mentholfarget trykk hvit t-skjorte med mentholfarget trykk mentholfarget lang singlet
philippa starck Skrevet 8. august 2004 #15 Skrevet 8. august 2004 Hvit bomullsgenser fra DKNY Rosa tåsko fra Lacoste .....kan sikkert liste opp mer, men.... :oops:
Sandra Skrevet 8. august 2004 #16 Skrevet 8. august 2004 Nye svarte høststøvletter fra Unisa med lav hæl
Gjest 1111 Skrevet 8. august 2004 #17 Skrevet 8. august 2004 En svart bukse med påsydd belte En hvit bukse En høyhalset svart genser
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 9. august 2004 #20 Skrevet 9. august 2004 Nesten-hvit topp med armer, V-utringning forran og bak med blonder som gikk nedover i toppen.. (Ehh, vanskalig å forklare), hvite nike joggiser med glidelås på siden, gul topp med rysjer ved puppene, og kortermet stripete orange og rosa skjorte på kjempesalg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå