Gå til innhold

Forelsket i bestekompisen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble kjent med en mann for 1,5 år siden. Vi ble raskt veldig gode venner, har mange felles interesser, og har det utrolig gøy sammen. Jeg har barn, og han har jo fått veldig godt forhold til de. Og møtt andre venner og familie av meg, alle liker han.

Gradvis har jeg fått mer og mer følelser, det føles jo ut som vi allerede er en familie. Vi er sammen veldig mye.

Men jeg vet ikke om jeg skal si noe. Tror egentlig ikke han føler det samme. Og tror at for han er vennskapet så viktig, at han vil ikke rote det til med å skulle bli sammen.

Samtidig tror jeg at jeg må si noe, for hva om han og føler noe. Og uansett vil jeg heller få nei, og vite jeg har prøvd. Da må jeg bare prøve og komme over han. Ellers går jeg vel forelsket i en evighet og håper.

Noen som har noen tips eller råd? Noen som har vært i lignende situasjon? Og hvordan gikk det?

Anonymous poster hash: 74fbc...fc3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen råd og komme med?

Anonymous poster hash: 74fbc...fc3
Skrevet

Jeg er i samme båt, bare at jeg er 19 år og det er ingen barn involvert. Hvis jeg var deg ville jeg tatt sjansen på å fortalt han, det kommer til å være verdt det om han føler det samme :)

Anonymous poster hash: 587cb...577

Skrevet

Nå vet jeg ikke åssen menn tenker om det, men jeg er kvinne, og en venn(dog ikke bestekompisen) fortalte han var forelsket i meg. Jeg synes egentlig det var fint jeg, må jo ta det som en kompliment, men jeg hadde jo kjæreste så han visste jo åssen det kom til å gå på forhånd. Men det ble ikke rart å fortsette å holde kontakten sånn for min del i alle fall, og jeg spurte om det var rart for han, men det var det ikke. Han ville bare jeg skulle vite det. Men er jo kanskje litt mer annerledes når man er virkelig nære venner. Men på en annen side; en nær venn vil kanskje ha enda mer forståelse og ta det som et kompliment, selv om en ikke kan gjengjelde følelsene.

Anonymous poster hash: 448cf...147

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...