AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Heisann Når man begynner å dater noen. Hvor lang tid pleier det å gå mellom hver date? Jeg var på første date med en mann forrige fredag (over en uke siden), og både jeg og han syntes det gikk bra. Vi har pratet om å møtes igjen, men ingen har tatt intiativet så langt. Vi har pratet om at "neste gang kan vi jo gå ut å spise" men ingen har som sagt tatt intiativ til å finne en dag. Er mannen ikke så veldig interessert da, eller er det vanlig at man venter en stund? Kan godt være han venter på at jeg skal ta initiativet, men jeg er egentlig vandt med at mannen finner en ny dag ganske kjapt. Jeg har ingen hastverk, men sitter å lurer på om han kanskje ikke er så interessert likevel? Anonymous poster hash: 29a8d...663
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Og forresten: Jeg aner ikke om han dater andre også. Er det i så fall greit om vi dater andre i mellomtiden? Vi har ikke pratet om akkurat det, selv om vi har pratet med hverandre en god stund før vi møttes. ts Anonymous poster hash: 29a8d...663
lillsunshine Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Når det gjelder å date andre så er det vel forsåvidt greitt når det er så tidlig å datingstadiet, men det er noe du får vurdere selv om du vil gjøre eller ikke. Jeg ville ikke ha gjort det, hadde bare blitt forvirring or min del. Men du skal ikke se bort i fra at han velger å gjøre det, og det er jo lov så lenge dere ikke har avtalt noe. Når det gjelder interesse og ikke så ville jeg også vurdert utifra hvor mye han har tatt kontakt siden daten. Har han selv tatt kontakt? Isåfall er det jo bra. Hvordan ble dere enige om at dere skulle møtes igjen? Det kan jo være at han har det travelt. Jeg ville kanskje ventet til uka, og om han enda ikke forslår noe nytt tidspunkt så skader det ikke å spørre om når dere skal møtes neste gang. Det kan jo ikke skade.
Gjest Usminket Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Jeg har kanskje fått printet "He´s not that into you" inn i hodet mitt etter å ha sett filmen, men her tror jeg faktisk det kan være tilfelle. Er han interessert nok så tar han kontakt og initativ. Han lar deg ikke sitte å vente..
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 Andre tanker?? blir snart gal ts Anonymous poster hash: 29a8d...663
Nettinettet Skrevet 1. februar 2015 #6 Skrevet 1. februar 2015 "Hei! du vet vi snakket om å gå ut å spise sant? Jeg fikk akkurat vite at det er åpnet en ny restaurant som har fått veldig gode kritikker! Den heter... har du vært der? Hva med å teste den på Onsdag?" Eller noe i den duren.. Så får du gang på datingen eller vite at han ikke er så hypp! 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #7 Skrevet 1. februar 2015 Jeg fikk nå en nattamelding fra han hvor han spør om å møtes i morgen!! Det ordna seg visst ts Anonymous poster hash: 29a8d...663
Nettinettet Skrevet 2. februar 2015 #8 Skrevet 2. februar 2015 Jeg fikk nå en nattamelding fra han hvor han spør om å møtes i morgen!! Det ordna seg visst ts Anonymous poster hash: 29a8d...663 Der ser du
lillsunshine Skrevet 2. februar 2015 #9 Skrevet 2. februar 2015 Så bra! Håper daten gikk bra i dag. Husk: Det er fullt lov å ta initativ selv, kanskje til neste date? Da viser du også at du er interessert. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå