Gjest Fast bruker ikke innl Skrevet 8. august 2004 #1 Skrevet 8. august 2004 Samboeren og meg tok en tur inn til byen, med en erotisk butikk som mål. Vi har et deilig sexliv, men mor ønsket seg en vibrator i sånn hud-aktig matriale, da jeg syns plast er kjedelig. Dette skulle være til bruk når mor er alene. Far ville ha en ny sjømannsbrud. Den han har hjemme har han hatt i mange år, og den begynner å bli sliten. Skikkelig sliten. Også hadde han lyst på en anaplugg med perler som roterer inni, for jeg har en sånn i dildo, og det er ganske godt. I disse sexbutikkene er jo alt pakket godt inn, så man ser ikke hvordan vaginan ser ut, før man har pakket den ut hjemme. Så sjefen i huset valgte en til tusen kroner. Vi handlet for tilsammen femtenhundre i den butikken. :-? Da vi kom hjem skulle utstyret prøves, og vi rigget oss opp. Jeg var storfornøyd med dildoen min, men far ble litt skuffet da han pakket opp "fitta" si. Den besto av en tunn lefse formet som en fitte, og med en stor pose bak, med litt riller på. Dermed ville den kun klemme ved roten, og det er jo litt halveis. Vel. Etter kosestunden skulle varene vaskes, og da oppdaget far at hele greia hadde sprukket mellom musehullet og analhullet. Så lenge varte den. Et helt knull. Far er ikke spesiellt stor, men ganske normal. Men en vagina til tusen kroner bør da vare litt mer enn en gang? Eller er dette leketøy til engangsbruk? Vi bestemte oss for å dra tilbake til butikken dagen etter. Men der fikk vi absolutt ingen gehør. Neida, vi hadde nok brukt den feil. Ferdig med det. ingen mulighet til å bytte selvom vaginan antagelig hadde en fabrikasjonsfeil. Den hadde kanskje sprukket under overflaten, uten at det syns. Sjefen var i det rause hjørnet og ga oss 25 % rabatt på neste kjøp. :o DET er absolutt ikke bra nok!! :-x Men slukkøret måtte far putta fitta i posen, og derfra dro vi for siste gang. Vel hjemme havnet fitta lengst mulig under sengen, og der kommer den til å bli liggende til jeg tar den frem og hiver den. Far syns det er fryktelig å hive tusen kroner, og d et forstår jeg godt. Når jeg får lønn får jeg ta en tur på kondomeriet, og se om jeg kan finne en ny vagina til far. Inntil da får han nøye seg med min.
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2004 #2 Skrevet 8. august 2004 :o For all menneske, ikke kall kjæresten din for "far" når du skriver om slike ting!
^me^ Skrevet 8. august 2004 #3 Skrevet 8. august 2004 du får ikke byttet (brukt) leketøy i voksen butikker, det gjelder alle butikker..
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2004 #4 Skrevet 8. august 2004 du får ikke byttet (brukt) leketøy i voksen butikker' date=' det gjelder alle butikker..[/quote'] Selv om de ikke får byttet det så har de da krav på pengene tilbake når det ikke holder til det det er ment for.
Gjest Poirot Skrevet 8. august 2004 #5 Skrevet 8. august 2004 du får ikke byttet (brukt) leketøy i voksen butikker' date=' det gjelder alle butikker..[/quote'] Her er det snakk om reklamasjon, ikke bytte. Kjøpsloven gjelder også for sexbutikker. Man kan da kreve heving, og penger tilbake, med mindre butikken tilbyr reparasjon eller ny vare.
Milkshake Skrevet 8. august 2004 #6 Skrevet 8. august 2004 Herregud, det er mange som kaller hverandre mor og far. Kan du si meg hvilken butikk det var så jeg kan styre unna? Forresten; har du tenkt på å klage til Tv2 Hjelper deg?
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2004 #7 Skrevet 8. august 2004 Forresten; har du tenkt på å klage til Tv2 Hjelper deg? Det innslaget skulle jeg likt å se!
Gjest Vilde23 Skrevet 8. august 2004 #8 Skrevet 8. august 2004 Herregud, det er mange som kaller hverandre mor og far. Kan du si meg hvilken butikk det var så jeg kan styre unna? Forresten; har du tenkt på å klage til Tv2 Hjelper deg?
Gjest Esther Skrevet 9. august 2004 #9 Skrevet 9. august 2004 Det er faktisk helt normalt å kalle hverandre mor og far - ikke at vi gjør det - men jeg vet om mange som gjør det. Dessuten så jeg det humoristiske i det. Å slenge om seg med spy-smileys er jo helt på jordet - hva er problemet deres ? Forresten så synes jeg de aller fleste her inne kaller mor og far for mamma og pappa så da burde det ikke være noe stort problem
aline Skrevet 9. august 2004 #10 Skrevet 9. august 2004 For min del så høres det helt feil ut (far/morbetegnelsen altså), men det er jo meg, bryr meg ikke så mye om hva andre gjør så lenge alt er i orden. Men, at man ikke skal kunne returnere varer som ikke holder det de skal høres fryktelig rart ut. Jeg ville tatt kontakt på nytt og sagt klart ifra at dersom varen ikke er ment å tåle normale størrelser eller uvøren bruk innenfor normal sex, så bør det faktisk stå skrevet på innpakningen!!! Så lenge det ikke informeres om at den må tas ekstra mildt i og ikke vaskes eller brukes mer en ett par ganger, så er det for dårlig at den går istykker etter EN gang!! Hadde det vært min dildo det hadde dreid seg om, hadde jeg ikke godtatt å bli sendt hjem igjen! Krev å få snakke med sjefen eller hint avisen om dette. (trenger jo ikke stå frem med navn og bilde, men la dem få litt dårlig omtale) (det er ikke første gang sexleker er omtalt i mediene, så SÅ latterlig er det ikke å gå videre med det!!)
Gjest Mor og far Skrevet 9. august 2004 #11 Skrevet 9. august 2004 Jeg var forresten oppom far i dag. Han blir eldre han også. Men han så brått yngre etter omgang heftig sex med mor. Mor ble sliten etterpå, men far var fornøyd. Det passet bra at de var ferdige før kl.17.00, for da kom barna hjem. Mor og far? Hvem omtaler seg og mannen sin slik? Er det mulig??! Tror jeg og bestefar har et problem, sa jeg (mor). Men jeg ER ikke mor, altså. Bare kaller meg det for far (min far).
Laban Skrevet 9. august 2004 #12 Skrevet 9. august 2004 Synes det var glimrende og humoristisk skrevet! Pokker til pripne gneldrebøtter som finnes her på KG!!
Gjest trådstarter Skrevet 9. august 2004 #13 Skrevet 9. august 2004 Synes det var glimrende og humoristisk skrevet! Pokker til pripne gneldrebøtter som finnes her på KG!! Takk takk. Hadde jeg logget meg inn når jeg skrev det, hadde jeg slettet hele innlegget etter de første fem surmaga svarene. Jeg ble litt irritert over at folk er så opphengt i språket. En av de som svarte meg er jo værstingen på KG med hensyn til provoserende innlegg, og løgn og fanteri over flere år. Men jeg gadd ikke si noe til vedkommende. Jeg syns selv innlegget mitt var greit nok. Jeg skulle vel kanskje byttet ut mor og far med min kjæreste og meg. Og fi-ordet med plast-sjede eller noe liknende. Men sannheten er at vi er skuffet over å kjøpe sex-leketøy som overhodet ikke holder mål. Og så ville jeg dele frustrasjonen min med KG brukerne. Og ble bombandert med oppkast i stedenfor.
Mossa Skrevet 9. august 2004 #14 Skrevet 9. august 2004 Skjønner ikke at det er mulig å lage 2 sider med klager over hva folk kaller seg!!! Vi bestemte oss for å dra tilbake til butikken dagen etter. Men der fikk vi absolutt ingen gehør. Neida, vi hadde nok brukt den feil. Jeg bare lurer på en ting: hvordan i alle dager kan man bruke en gummifitte feil??? Den er da vitterlig laget for ett formål, og det skulle man tro at en slik sak skulle tåle!
aline Skrevet 9. august 2004 #15 Skrevet 9. august 2004 ... Jeg bare lurer på en ting: hvordan i alle dager kan man bruke en gummifitte feil??? Den er da vitterlig laget for ett formål, og det skulle man tro at en slik sak skulle tåle! nemlig, det lurte jeg på også!! dersom den krever spesialbehandling, så burde vel det stått på?
Rotta Skrevet 9. august 2004 #16 Skrevet 9. august 2004 Mor ville ha kuk og far ville ha fitte, den han hadde hjemme har han hatt i mange år og den begynte å bli utslitt :o Når du skriver det sånn så ble det vanvittig morsomt!!! Kanskje jeg har syk humor.... men:
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #17 Skrevet 9. august 2004 kjøpte meg en dildo gjennom et sånt blad for mange år siden. Der var det 3 størrelser: 1-2 og 3. Erfaren som jeg trodde at jeg var så bestilte jeg størrelse 3 og fikk helt sjokk da den kom i posten. Herreguuuuuuuuuuuud det var jo reine drapsvåpenet. Den som vil ha sprengt høne må for all del kjøpe strl 3 Ga den vekk til ei venninne som hang den på sekken og gikk på skolen(videregående)
~Viva~ Skrevet 9. august 2004 #18 Skrevet 9. august 2004 Jeg ser ingenting i forbrukerkjøpsloven som tyder på at sexbutikker står over denne, og "far" har dermed all rett til å få byttet fitta si.
Gjest MrsL Skrevet 9. august 2004 #19 Skrevet 9. august 2004 Tror da at all slike lover må gjelde en "voksenbutikk" også???
Gjest Bestemor Olga Skrevet 9. august 2004 #20 Skrevet 9. august 2004 Dersom du og din partner har vansker med å vite hvordan en gummivagina virker, så har dere et problem. Sikker på at dere ikke er "oldemor og oldefar"? Oldemor og oldefar burde nok kontakte Forbrukerrådet og klage der. Husk å signere med "mor og far". Hilsen søster og bror
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå