Gå til innhold

Stemmer det at jenter vil se sexy ut på trening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stusset litt over denne annonsen:

http://www.x-life.no/manufacturers/rohnisch?gclid=CLWIobL5wMMCFQTLtAodWjwAsw#action=filter&price=0,719&parent_category=&static_manufacturer=41&cKategori=183

"Röhnisch leverer lekre treningsklær til deg som ønsker å være fresh og stilren på trening! Röhnisch er kjent for sine gode anti-shake tights og shape tights og det er lov å føle seg "sexy" på trening i disse fantastiske tightsene. En av våre absolutte favoritter. I tillegg har Röhnisch fine treningsjakker, treningstopper, treningsshorts, sportstopper, og sports-BH."

Når jenter kler på seg treningsklær så vil de se sexy ut for gutta. Og nyter blikkene fra guttene som titter på rumpa deres?

Anonymous poster hash: 18ff0...01e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir balla og jeg vil trene i fred. Jeg drar på trening for å trene, ikke for noe annet.

Anonymous poster hash: 5cc1c...2b4
  • Liker 11
Gjest Runforit
Skrevet

Føler meg lite sexy når jeg svetter og peser. Men freshe farger på treningstøyet gir meg gjerne mer inspirasjon til å trene. Men sexy? Nei, jeg BLIR mer sexy, men ser ikke sexy ut under selve treningsøkten nei :P

• Liker 2
Skrevet

Typisk markedsføring rettet mot jenter. Nei, jeg vil ikke føle meg sexy i det hele tatt på trening, vil helst ikke få noe som helst oppmerksomhet fra gutter når jeg trener. Vil føle meg vel og sterk :-)

Anonymous poster hash: fc92f...140
  • Liker 9
Skrevet

Vel, det er ikke noe minus å se bra ut mens jeg trener.

• Liker 3
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Hvis du har sett på sosiale medier, så ser du en variant av kvinnen som denne type markedsføring virker på.

Skrevet

Stemmer nok for en del kvinner som er veeeeldig opptatt av 2xu tights(selvom det er allment kjent at de er gjennomsiktige)og korte topper. De sminker seg som regel før trening og bomber seg ned med parfyme.

For min del: nei, jeg trener enten med løs joggebukse eller tights(ikke gjennomsiktig)sports bh og løs tank topp.

• Liker 2
Skrevet

haha off. Jeg er ikke tykk eller noe, liker å trene, og da veldig gjerne i store joggebukser og en stor t-sjorte! Går fint det på treningssenter

Anonymous poster hash: ba01f...565
  • Liker 2
Skrevet

Jeg bruker ikke sminke på trening og jeg liker 2XU pga det futuristiske designet. :)

Den er heller ikke gjennomsiktig på alle...

Selv forbinder jeg joggebukse og tank-topp med den typiske "populær jente/bitchy jente-uniformen" fra barneskolen...
Hver sin smak.

Anonymous poster hash: 0dfd3...36f
  • Liker 2
Skrevet

Hvem går vel på trening for å se bra ut? Det er trening og resultatet etterpå som er viktig! Synes uansett det er sexy med jenter som trener!

• Liker 1
Skrevet

Personlig gir jeg filla i hvordan andre synes jeg ser ut på trening, så lenge jeg føler meg grei når jeg starter. Verste treningsøkten var da en fyr forsøkte å sjekke meg opp, for jeg synes ikke det er en egnet arena og følte han trampet litt over mine grenser, men det kunne han selvsagt ikke vite, so no harm done.

Anonymous poster hash: 9970d...e81

Skrevet

Kan ikke fordra at alt skal seksualiseres. På den andre side så ser jeg mange stivsminkede fjortisjenter på trening som tydeligvis ikke vil ødelegge antrekket med å svette. Dem om det.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser i hvert fall ikke sexy ut på trening, håret i hestehale, ikke sminke, og svett og knall rød i trynet. Og jeg er på trening for å trene, ikke bli sjekket opp.

• Liker 1
Skrevet

Jeg går for komfort, jeg. Ser jeg ut som en idiot så får det være. Jeg skal jo uansett svette og pese, så da får det være det samme.

• Liker 2
Skrevet

siste stedet jeg gidder å se bra ut på er når jeg er på trening :P rød som en tomat i trynet der jeg puster og peser som en gammel travhest :P

Anonymous poster hash: 5dea3...63a
Skrevet

Altså på trening så gjør man jo masse "rart" sånn fysisk som man ikke gjør andre steder. Som bulgarsk markløft (med ræva i været) og strekke innside av lår ved å skyte frem hoftene sine. for ikke å snakke om vår alles kjære hip-thrust. Det siste jeg vil da er et antrekk som fremhever min kropp som noe seksuelt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg går absolutt ikke inn for å "være sexy" på trening. Greit treningstøy er nødvendigvis litt ettersittende, men jeg er nøye på å ha en god sports-bh så brystene ikke hopper i alle retninger når jeg løper, at toppen er såpass lang at den ikke glipper i midjen når jeg strekker meg og enkelte øvelser gjør jeg faktisk ikke hvis det er mye folk helt oppi meg... Så kan jeg godt hilse på kjente og småprate litt, men får helt noia og blir sur om det er en kontaktsøkende fremmed mann som vil slå av en prat/sjekke meg opp (??). Svarer selvsagt høflig, men nøytralt og går videre i treningsprogrammet mitt.

Har valgt det treningsstudioet i byen min som er minst befengt med folk i siste skrik av treningstøy og som jeg mistenker henger mest på studio for å ta seg ut eller for å være sosial.

Jeg er der for å trene! Tenker praktisk og godt treningstøy og driter i om jeg blir rød og svett.

Anonymous poster hash: bbedb...dc5
  • Liker 1
Skrevet

Nei, det jeg bruker vanligvis er en helsvart tights og en treningstopp. Ser at noen bruker vid joggebukse og t-skjorte, har prøvd det før, men siden jeg svetter en del er bomull helt forderdelig for meg å bruke.

Tror nok at noen jenter er opptatt av å se bra ut da noen bruker parfyme og sminker seg rett før de skal trene. Som noen andre i tråden her sier så er det typisk markedsføring rettet mot kvinner å lokke med å se sexy ut.

Anonymous poster hash: c153c...aa5

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler meg ganske sexy når jeg trener, og kler meg 'med vilje' for å se bra ut :) det er kjempemotiverende!

Skrevet

Nei. Jeg vil ikke ha oppmerksomhet når jeg trener, men føler jeg får for mye av det på treningssenter. Trener derfor hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...