Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette programmet går på TLC der de blant annet viser at man kan ha kuponger som gjør at noe til 600 dollar koster til slutt kun 1 dollar og mange varer er gratis.

F.eks. hvis det er halv pris på nudler, altså før 20 kr. nå 10 kr. og du har 10 rabattkuponger for avslag til halv pris på nudler, da kan du ''kjøpe'' opptil 10 pakker nudler, gratis.

Men slike kuppongordninger har man vel ikke i Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Følger dette spm"

Skrevet

Er bare noen få år siden kuponger ble lovlig her i landet.

Men nei, vi har ikke så ville kupongtilstander her.

Anonymous poster hash: 5501e...601

Skrevet

Men hvis kupponger er lovlig her... hvordan får man tak i det?

Å kjøpe på tilbud og bruke kupponger for å se varer til 5000 kroner gå ned til kanskje, er du uheldig, 50 kroner..

Skrevet

Næh, det finnes ikke i de grafene i Norge. Jeg får kuponger på Coop fordi jeg er shopexpresskunde, da får jeg en gratis vare per mnd pluss Suu andre varer med 4-10 kr rabatt per vare. Siden de gir meg kuponger på varer jeg kjøper ofte, så hjelper det litt. Men jeg tror ærlig talt aldri vi får et sånt kuponghysteri som disse tv-programmene beskriver.

Anonymous poster hash: 4148b...223

Skrevet

Men i svarte... Autokorrekt.

Grafene=gradene.

Suu=sju.

• Liker 1
Skrevet

Er ingen norske butikker som har såpass ville kupongrabatter enda nei.

Skrevet

Næh, det finnes ikke i de grafene i Norge. Jeg får kuponger på Coop fordi jeg er shopexpresskunde, da får jeg en gratis vare per mnd pluss Suu andre varer med 4-10 kr rabatt per vare. Siden de gir meg kuponger på varer jeg kjøper ofte, så hjelper det litt. Men jeg tror ærlig talt aldri vi får et sånt kuponghysteri som disse tv-programmene beskriver.

Du får ikke rabattkupongene fordi du er shopexpresskunde. Alle coopmedlemmer som bruker kortet sitt får slike.

Anonymous poster hash: a7a7f...430

• Liker 20
Skrevet

Ett spørsmål innenfor ca samme sjanger- er hvilke varer man kan spare mest på å handle inn "store" mengder av på tilbud? Noen forslag?

Skrevet

Ett spørsmål innenfor ca samme sjanger- er hvilke varer man kan spare mest på å handle inn "store" mengder av på tilbud? Noen forslag?

Ting du bruker mye av og ting med lang holdbarhet.

• Liker 4
Skrevet

Uten tvil øl

Anonymous poster hash: 0d38e...2c7

Skrevet

Hvis det finnes tilbudskuponger her i Norge, er det som regel veldig spesifisert at det BARE gjelder på en artikkel, ikke på artikler som er på tilbud, også bare en per person osv. :P Tror ikke butikkene liker å gi bort kuponger, det er mye mer åpent i USA der du kan bruke så mange du vil osv.

Anonymous poster hash: b0efc...382
  • Liker 1
Skrevet

Det jeg har notert meg er at det jo i stor grad er "unødvendig" mat de kjøper i disse programmene, stort sett junk, og i helt vanvittige kvanta (sist var det en som kjøpte 90 pk Pringles og 35 pk nudler) så jeg klarer ikke helt se verdien i mange av disse kupongene. Ser det samme på 10 kr marked i Norge, mye søppelmat.

Anonymous poster hash: 78aab...f81

• Liker 6
Skrevet

Det jeg har notert meg er at det jo i stor grad er "unødvendig" mat de kjøper i disse programmene, stort sett junk, og i helt vanvittige kvanta (sist var det en som kjøpte 90 pk Pringles og 35 pk nudler) så jeg klarer ikke helt se verdien i mange av disse kupongene. Ser det samme på 10 kr marked i Norge, mye søppelmat.

Anonymous poster hash: 78aab...f81

Mange spiser jo mye søppelmat, og mange gir bort til veldedighet osv. Så er det visst veldig avhengighetsskapende. Hadde elsket å handlet med kupponger!

Anonymous poster hash: 58db5...afa

Skrevet

Det finnes kuppongkoder i Norge, men ikke i den graden det gjør i USA :Nikke: Coop sender blant annet ut kupponger, men det gjelder ikke på kvantum (som jeg har sett).

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde digga å kunne brukt kuponger. Man kan jo gi bort, men trenger heller ikke kjøpe 700 doruller på en gang. Men jeg hadde synes det hadde vært gøy å gå i butikken for å få ting gratis.

Anonymous poster hash: 45ef8...3a2

Skrevet

Men hvis kupponger er lovlig her... hvordan får man tak i .

Dette er Amerikanske "tilstander".

Coop er meg bekjent de eneste som deler ut kuponger fast til medlemmer. Men er en medlem i Coop så eier en litt av butikken og.

Eller har Jysk tilbud om du lar dem sende tilbudsavisen deres på mail til deg. Da får du kr. 100 å handle for.

Det samme gjelder i teorien for Kitchen, da får du berdikuponger du skal kunne bruke til å kjøpe varer til ordinær pris for. Men det er i teorien. Jeg og flere med emg har blitt avspist med at kupongene ikke gjelder i butikkene i det området vi bor!

Christiania glassmagasin får du som medlem 10 % av det du kjøper for inn på medlemskortet og kan ta dette ut i nye varer neste dag, eller senere.

Undersøk hvilke tilbud som finnes der du handler og spør etter "goder" før du betaler.

Anonymous poster hash: 8462f...ff9

Skrevet

Men hvorfor har de et slikt system i Amerika men ikke Norge?

Skrevet

Men hvorfor har de et slikt system i Amerika men ikke Norge?

Fordi det er to ulike land...

• Liker 7
Skrevet

Amerika har et mye større spekter av varer og utvalg. Det er flere butikker som kniver om kundene. Dette gjør at butikkene gjør alt for å kapre kundene med rabattkuponger. Norge er et land med minst utvalg, dårligst kvalitet og de mest godtroende mennesker som finnes. Vi finner oss i alt, selv dårlig kvalitet.

Anonymous poster hash: 280c1...05e
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...