Gå til innhold

Skal jeg vente på han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått følelser for en. Tror jeg er forelska, han er virkelig en fin mann. Vi snakker hele tiden og om alt mulig, men han er klar på at han bare vil være venner. Når vi møtes skjer det aldri noe fysisk mellom oss, men på fest har vi kysset og koset noen ganger. Han sier han liker meg veldig godt, men at det ikke kan bli noe mellom oss fordi han er så redd for å bli såret pga. tidligere erfaringer. Eksen hans tar akkurat nå et år av studiene sine i utlandet, det ble slutt like før hun reiste. Jeg mistenker at han ikke er over henne, selv om han sier han er det..

Hva bør jeg gjøre? Bør jeg trekke meg helt unna han, eller ta tiden til vent? Jeg liker han så utrolig godt og han gir meg ofte håp, samtidig som jeg er veldig redd for å bli knust..

Anonymous poster hash: 90b89...604

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fått følelser for en. Tror jeg er forelska, han er virkelig en fin mann. Vi snakker hele tiden og om alt mulig, men han er klar på at han bare vil være venner. Når vi møtes skjer det aldri noe fysisk mellom oss, men på fest har vi kysset og koset noen ganger. Han sier han liker meg veldig godt, men at det ikke kan bli noe mellom oss fordi han er så redd for å bli såret pga. tidligere erfaringer. Eksen hans tar akkurat nå et år av studiene sine i utlandet, det ble slutt like før hun reiste. Jeg mistenker at han ikke er over henne, selv om han sier han er det..

Hva bør jeg gjøre? Bør jeg trekke meg helt unna han, eller ta tiden til vent? Jeg liker han så utrolig godt og han gir meg ofte håp, samtidig som jeg er veldig redd for å bli knust..

Hmm, jeg hadde trådd veldig varsomt her. Ikke ha sex med han. Vent å se om det kan utvikle seg. La han ta initiativ pga situasjonen. Høres ut som han ikke er over eksen.

Anonymous poster hash: cbd37...09f

• Liker 1
Skrevet

Hmm, jeg hadde trådd veldig varsomt her. Ikke ha sex med han. Vent å se om det kan utvikle seg. La han ta initiativ pga situasjonen. Høres ut som han ikke er over eksen.

Anonymous poster hash: cbd37...09f

Jaa, det er akkurat det jeg har gjort til nå :) vil liksom ikke gi opp han heller, føler han er verdt å vente på.. Men ja, det kan jo ende med at jeg blir veldig såret.

TS

Skrevet

Han slipper deg ikke til fordi han venter på henne.

Jeg er redd for at du blir såret hvis du involverer deg nå. Vent heller og se hva som skjer når hun kommer tilbake fra utlandet.

Anonymous poster hash: 701e6...611
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...