smil Skrevet 8. august 2004 #1 Skrevet 8. august 2004 Jeg og mannen min er bedt til kaffe i et bryllup. Hvor mye skal vi kjøpe gave for? Det er til en barndomsvenninne som jeg har veldig lite kontakt med. Vil gjerne ha gavetips også!
Bokalven Skrevet 8. august 2004 #2 Skrevet 8. august 2004 Dette har egentlig vært oppe til diskusjon her flere ganger... Sier som de fleste bruker si, kjøp etter evne! Eventuelt lag noe selv, noe personlig.
Gjest Myumi Skrevet 8. august 2004 #3 Skrevet 8. august 2004 Skriver under på det lunacia skriver. Dette er en heit potet her på KG så gi etter evne og la det bli med det. Når det gjelder hva du skal kjøpe så bør du aller først skjekke om brudeparet har en ønskeliste.
Bokalven Skrevet 8. august 2004 #4 Skrevet 8. august 2004 Skriver under på det dreamy skriver. . Hvor? Og hva skriver hun?
Gjest Myumi Skrevet 8. august 2004 #5 Skrevet 8. august 2004 Hvor? Og hva skriver hun? Skrev feil navn, det er rettet opp nå :-)
Saeria Skrevet 8. august 2004 #7 Skrevet 8. august 2004 Jeg ville sjekket om de har en liste over hva de ønsker seg, og hvis de hadde det sett om det var noe jeg hadde hatt råd til å kjøpe. Jeg slenger meg på de andre som sier at det er lurt å gi etter evne.
Gjest Tex Skrevet 8. august 2004 #8 Skrevet 8. august 2004 Jeg ville også sjekket gavelisten etter noe passende. Hvis jeg ikke fant noe der ville jeg gitt dem en gavesjekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå