mocci Skrevet 8. august 2004 #1 Del Skrevet 8. august 2004 Hei! Vet dere om noen kuule, annerledes og samtidig flotte inneplanter/blomster?? Jeg har nettopp fått min egen kåk og vil gjerne ha noen planter/blomster som fresher opp tilværelsen Takk for svar hilsen Mocci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2004 #2 Del Skrevet 8. august 2004 lykkebambus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 8. august 2004 #3 Del Skrevet 8. august 2004 Pengetre og bonsai er kjempefint. Bjerkefiken likeså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. august 2004 #4 Del Skrevet 8. august 2004 Stikk innom blomsterbutikken/hagesenteret da vel! Der får du garantert mer inspirasjon enn her på KG. Skal du ha grønnplanter for å "fylle opp" litt i kriker og kroker, så ta en tur på Mester Grønn - 50% på grønnplanter for tida. Genialt når man har flytta. Urtehage på kjøkkenet er en morsom ide synes jeg, matchende potter eller rett og slett en blomsterkasse med masse urter i. Ravnsborg gård sine (kjøpes i vanlig matbutikk) er store og flotte planter, men de trenger litt mer plass (selvsagt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plonk Skrevet 9. august 2004 #5 Del Skrevet 9. august 2004 Anbefaler på det sterkeste å skaffe en hortensia! De har kjempestore, nydelige, blå blomster. Vi kjøpte en i begynnelsen av juli, og den er like fantastisk ennå. Den er dessuten så hardfør at den kan plantes ut dersom du har hage eller altankasse. Her på Vestlandet har jeg sett at mange har hortensia i hagen, og mannen i butikken sa at den kommer igjen år etter år om man setter den ut. Men foreløpig pynter den opp stuen vår så til de grader at vi har beholdt den innendørs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 9. august 2004 #6 Del Skrevet 9. august 2004 Orkideer er utrolig pene og dekorative. Og selv ikke de med de minst grønne fingre i verden (les meg) klarer å drepe dem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå