Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Funker egentlig slike produkter som skal rette ut fall i håret? Jeg har hår som bare har bittelitt bølger, men det ser snålt ut hvis jeg ikke bruker glattetang og retter det ut, eventuelt bruker hestehale. Rettetang sliter på håret, så jeg lurer på om slike produkter har noe for seg, eller om det bare er bløff? TIGI har for eksempel Control Freak-serien osv.

Noen som har prøvd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

å ..jeg tror ikke du vil likke control freak serien.. lukten er ikke særlig tiltrekkende. og resultatet skuffende..

jeg har rester av den enda etter inkjøp for et halvt år siden...

Jeg vil si den beste serien for å rette håret er matrix oransje serien.. Håret blir ikke så volumfylt av den akkurat men ...

http://www.hqhair.com/code/products.asp?Pa...74&SectionID=47

Gjest Ethereal
Skrevet

Hmm, ikke den, heller. Funderte en stund på det skummet, nemlig. Matrix får jeg ikke tak i her i byen. Får høre med frisøren neste gang jeg skal dit, og be henne om å ikke klippe håret opp fullt så mye akkurat i ørehøyde, som ser ut til å være kritisk område. :roll:

Gjest Gjesta
Skrevet

hm nei.. oppklipte lengder er ikke særlig ålreight når du har bølgete hår til skuldrene.. hvertfall ikke for meg.. :)

Jeg skal kjøpe matrix når jeg har brukt opp alt stæsjet jeg har hjemme.. har nemlig kjøpt produkter til neste århundre eller .no .. står massee shampoer og stylingprodukter som jeg har brukt et par ganger på hylla :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte et sånt TIGI-produkt en gang (husker i farten dessverre ikke hva det heter), men det så ut som blank gelé. Den var iallefall en stor, klissete skuffelse, som bare gjorde at håret så utrolig fett ut. Måtte i tillegg jobbe voldsomt om jeg skulle få håret slett slik som den lovet...

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg skal prøve ett fra Alterna Hemp Seed med tid og stunder. I tillegg tror jeg at jeg skal spare ut noe av lengdene i håret slik at det blir tyngre.

Skrevet

Jeg har aldri opplevd at slike produkter faktisk fungerer.

Men nå har jo jeg veldig tykt hår også...

Har prøvd de fleste merker tror jeg

Gjest Ethereal
Skrevet

Hmm, jeg er lei av produkter som ikke fungerer....Kanskje jeg rett og slett får smøre meg med tålmodighet til håret mitt blir litt lenger, og si fra til frisøren om at hun skal klippe det slik at det blir lettere å ordne uten at jeg MÅ bruke rettetangen.

Skrevet

Ser at Goldwell reklamerer for produkter som skal gi alle typer krøllete hår varig slett utseende..høres jo for godt ut til å være sant, men vil anbefale deg å se på de produktene. Lykke til med jakten :)

Skrevet

BedHead Control Freak stinker tyggis så det holder. Ikke noe særlig. Dessuten tror jeg den er laget for å fjerne frizz, ikke krøller?? Stemmer det?

Gjest Ethereal
Skrevet
BedHead Control Freak stinker tyggis så det holder. Ikke noe særlig. Dessuten tror jeg den er laget for å fjerne frizz' date=' ikke krøller?? Stemmer det?[/quote']

De er vel beregnet for begge deler, tror jeg. Jeg har ikke krøller, knapt bølger, men det bøyer seg i ulike retninger og ser snålt ut hvis jeg lar det lufttørke. Jeg får ta en diskusjon med frisøren neste gang...

@Minette: takk for tips!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er akkurat sånn håret mitt og er :/ og inne i mellom kan det vokse noen hårstrå som nesten er krusete. Merkelig. Ved nærmere ettertanke skal jeg se på produktene fra Goldwell selv ;)

Skrevet

Hvor har dere sett goldwell? *nyskjerrig*jeg fantikke noe på sidene dems

Skrevet

Jeg har Control Freak-serien. Er sånn passe fornøyd med den. Håret ligger i det minste flatt.. I stedet for å stå rett opp som en glorie..

Rettetang er vel egentlig det eneste som fungerer ;)

Gjest Ethereal
Skrevet

Det var det jeg trodde, også. Men greit å få det bekreftet; hater å kaste penger rett ut av vinduet på ting som ikke funker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...