AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Jeg vet ikke helt hvor dette passer inn, men jeg prøver her Jeg har en PDF-fil på ca 100 sider jeg ønsker å få innbundet til et fint hefte, ringperm eller lignende. Hvor og hvordan kan jeg få dette gjort? Det blir ikke så fint hvis jeg printer det ut på printeren hjemme mtp kvalitet og slikt.Anonymous poster hash: b0f95...48a
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Spørre i administrasjonen på kommunen din sitt rådhus? Hos oss tror jeg man har muligheter for å ordne slikt der i alle fall. Altså, ikke i selve informasjonsskranken, men ved arkivet/trykkeriet eller hvor det nå var. Ev. på forlag, kanskje. Det koster jo litt, men noe penger må man nok ut med uansett for å ordne slikt. Anonymous poster hash: 41137...888
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Copycat og lignende bedrifter Anonymous poster hash: c9be0...4de 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Allkopi og andre "kopieringsbutikker". Om det er en høyskole eller universitet der du bor, undersøk hvor studentene får sine oppgaver innbundet.Anonymous poster hash: 3d2f0...7c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå