Gå til innhold

du som er alenemor og har kjæreste.....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan prioriterer dere økonomisk med tanke på kjærestetid og barnetid? Med dårlig økonomi ønsker jeg å prioritere barna, for eksempel at siden jeg kan reise på en sydentur i året er det en selvfølge at barna er med. For meg blir det også veldig egoistisk å bruke mye penger på egne hobbyer fordi det vil gå på bekostning av barna. Jeg har hatt det helt fint som singel ved å leve på denne måten, men blir det feil når jeg har gått inn i et forhold?

Anonymous poster hash: afd17...898
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om kjæresten ikke synes det er bra at du bruker penger på barna slik at de har det bra, så er det vel ikke riktig person. Han har tross allt bevist forvillet seg inn i et forhold med en alenemor, noe må han vel klare å redlektere på forhånd.

Anonymous poster hash: 6ec8b...521

• Liker 1
Skrevet

Jeg fordeler det- men kjæresteting går aldri på bekostning av barna. Nå har jeg bedre økonomi enn tidligere, pluss at barna reiser endel med far også. I tillegg har kjæresten endel bedre økonomi enn meg så da velger han å legge i litt mer enn meg for at vi skal kunne gjøre ting sammen.

Anonymous poster hash: 80bfe...fe4

Gjest Seajewel
Skrevet

Selfølgelig skal barna være med på ferietur! Noe annet ville ha blitt helt feil.

• Liker 1
Skrevet

Jeg prioriterer både og. Det er ikke snakk om at barna ikke får nye sko fordi jeg drar på ferie, men jeg har prioritert en kjørestehelg foran kino f.eks. Tror det er viktig for barna at vi mødre også har det bra og er lykkelige.

Anonymous poster hash: 91e6e...3c4

• Liker 4
Skrevet

Hvordan prioriterer dere økonomisk med tanke på kjærestetid og barnetid? Med dårlig økonomi ønsker jeg å prioritere barna, for eksempel at siden jeg kan reise på en sydentur i året er det en selvfølge at barna er med. For meg blir det også veldig egoistisk å bruke mye penger på egne hobbyer fordi det vil gå på bekostning av barna. Jeg har hatt det helt fint som singel ved å leve på denne måten, men blir det feil når jeg har gått inn i et forhold?

Du må jo nesten prioritere kjæresten litt også da. Ellers vil det jo ikke vare om du aldri kan gjøre noe med han. Jeg er alenemor og jeg har kjæreste, men så har jeg ganske god økonomi så jeg kan dra på tur med min datter og reise på tur med min kjæreste og gjerne en felles tur i løpet av året. Synes det er rart å se på kjæresten sin som en hobby?Kanskje du burde forbli singel :P

Anonymous poster hash: e684e...554

• Liker 1
Skrevet

Du må jo nesten prioritere kjæresten litt også da. Ellers vil det jo ikke vare om du aldri kan gjøre noe med han. Jeg er alenemor og jeg har kjæreste, men så har jeg ganske god økonomi så jeg kan dra på tur med min datter og reise på tur med min kjæreste og gjerne en felles tur i løpet av året. Synes det er rart å se på kjæresten sin som en hobby?Kanskje du burde forbli singel :P

Haha, det var ikke sånn ment. Jeg mente, kjæresten vil gjøre dyre aktiviteter på fritiden og jeg synes ikke jeg kan koste på meg det

Skrevet

Haha, det var ikke sånn ment. Jeg mente, kjæresten vil gjøre dyre aktiviteter på fritiden og jeg synes ikke jeg kan koste på meg det

jeg mener, aktiviteter som krever at jeg skaffer en del utstyr som er ganske kostbart. Vi gjør selvfølgelig mange ting sammen, men jeg har ikke anledning til å reise på storbyturer og sånt. Ts

Skrevet

Jeg var så heldig å møte en som betalte for meg hvis vi skulle gjøre noen dyre aktiviteter jeg ikke hadde råd til. Nå betalte jeg en del selv også, men han var veldig grei å hjelpe meg å betale.

Du må nå nesten prioritre litt kjæresten også og ikke bare barna. Ja de kommer først, men hvis du vil forholdet skal vare så må du nesten prioritere litt han også. Fordele det litt

Anonymous poster hash: d64fd...0c8
  • Liker 1
Gjest Seajewel
Skrevet

jeg mener, aktiviteter som krever at jeg skaffer en del utstyr som er ganske kostbart. Vi gjør selvfølgelig mange ting sammen, men jeg har ikke anledning til å reise på storbyturer og sånt. Ts Anonymous poster hash: afd17...898

Da får han tilby seg å betale, fordi alenemortilværelsen er ikke det mye penger til overs fra, akkurat. Ikke gjør som meg, og blakk deg helt på en som aldri forsto hvordan det er å være fattig alenemor.

Skrevet

jeg mener, aktiviteter som krever at jeg skaffer en del utstyr som er ganske kostbart. Vi gjør selvfølgelig mange ting sammen, men jeg har ikke anledning til å reise på storbyturer og sånt. Ts

Da må du si at du ikke har råd til alle disse aktivitetene, men at du kan spare til noe. Kanskje han kan bidra litt. Det er noe som heter å SPARE, så kan dere reise på storbyferie etc.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...