AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Idag er det skikkelig vondt.. Savner han jeg har holdt på med, men som trakk seg.. Anonymous poster hash: 0e7da...753
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Hva skjedde da?:/ hvorfor trakk han seg?Anonymous poster hash: ce706...d52
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Lurer og på hva som skjedde. Kan du kontakte han å spørre? Anonymous poster hash: a261e...8fe
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Lang historie kort; Han søker noe annet enn hva jeg har, eller dvs han søker ikke. Vi fant hverandre og hadde det topp sammen, men så fikk han kalde føtter. Ikke fordi jeg ikke er god nok, men fordi livssituasjonen min ikke er rett for ham. Og det er så vondt så vondt, jeg veksler mellom å syntes det er ok til å bare ville gråte hysterisk. Jeg prøver å ta meg sammen, men jeg mislykkes faktisk litt. jeg berømmer han for ærligheten, men jeg savner ham alikevel Anonymous poster hash: 0e7da...753
lobo-83 Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 En hard og vond lekse 😔 men opp med hodet og fortell deg selv at du fortjener han som ser det beste i deg 😊 Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå