Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

er det noen som her gjort dette, og har noen erfaringer, anbefalinger og råd til meg?

Har utrolig lyst til å reise på backpacking, men vil også tjene penger samtidig. Har lest en del på Kilroy om dette, men vil høre om andres opplevelser av dette også.

Hvor reiste dere? Hvordan startet dere og hvordan var det underveis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mmm...workaway.info har steder der du jobber gratis mot kost og losji, hvis du er interessert i en betalt jobb så burde du jo bli på samme sted over lengre tid.

Skrevet

Selve tanken med å tjene penger samtidig som man backpacker høres heller tvilsom ut. Er nok mye, mye mer lønnsomt å jobbe en stund her hjemme i Norge før man reiser, istedenfor å sitte på et jorde i sterk varme med en timeslønn på noen få euro.

Skrevet

Selve tanken med å tjene penger samtidig som man backpacker høres heller tvilsom ut. Er nok mye, mye mer lønnsomt å jobbe en stund her hjemme i Norge før man reiser, istedenfor å sitte på et jorde i sterk varme med en timeslønn på noen få euro.

Det er sikkert en fin erfaring kan jeg tenke meg, det er jo supert å få dekket kost- og losji, samtidig som en blir kjent med lokalbefolkningen. :)

Anonymous poster hash: 9607e...9b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...