Gå til innhold

Hvor kjøpe fint og stort klorestaitv? :)

Anbefalte innlegg

Gjest anobano
Skrevet

Vil kjøpe et stort klorestativ til katten min, vil at det skal ha mange forskjellige ting sånn som f.eks leke, sove, hammock.. :)

Hvilken har du? Og hvor kjøpte du?

Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

Trooor de har noen på animail?

Har du googlet det? Er det en viss prisklasse du ligger på? :)

Skrevet

Bygg selv! :)

Anonymous poster hash: 63f91...14e
Gjest anobano
Skrevet

Trooor de har noen på animail?

Har du googlet det? Er det en viss prisklasse du ligger på? :)

Hvertfall ikke mer enn 3000.. helst en del mindre.

Skal bare ha 1 katt som også skal gå ute, så jeg trenger jo ikke all verden :)

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Hvertfall ikke mer enn 3000.. helst en del mindre.

Skal bare ha 1 katt som også skal gå ute, så jeg trenger jo ikke all verden :)

Jeg fant et på europris for en god stund tilbake til 500, det var digert og hadde mye krimskrams som hengekøye osv, men litt usikker på om de har det fremdeles :P

Gjest hells bells
Skrevet

Jeg har Goliath fra kattens nr 1 og Montoro fra Petword.

Goliaten er mye mere solid og bedre kvalitet enn Montoroen.

Har hatt stativ med hengekøye før, men det fungerte dårlig, har 2 store Maine coon, så hengekøya knakk!

Gjest Lille-pus
Skrevet

Kattens no.1 er genialt fordi alle delene selges også i løsvekt. Sik unngår du å måtte kjøpe et helt nytt klorestativ når den ene stolpen er 'oppklort'.

Jeg kjøper reservedelene min her, og under klorebrettene på den siden kommer en oversikt over ulike modeller fra Kattens No.1, da får du en liten oversikt over modeller og priser.

Gjest anobano
Skrevet

Kattens no.1 er genialt fordi alle delene selges også i løsvekt. Sik unngår du å måtte kjøpe et helt nytt klorestativ når den ene stolpen er 'oppklort'.

Jeg kjøper reservedelene min her, og under klorebrettene på den siden kommer en oversikt over ulike modeller fra Kattens No.1, da får du en liten oversikt over modeller og priser.

Jeg synes det er dårlig av stargate å bare ha ett bilde tilgjengelig på ting til flere tusen, ikke kan man zoome inn heller...

Men uansett, viss jeg kjøper http://stargatejohnny.mamutweb.com/Shop/Product/Klatrestativ-Kattens-No-1-Rundet%C3%A5rn/308 , hvordan fester man reservedelene da? spikre?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg synes det er dårlig av stargate å bare ha ett bilde tilgjengelig på ting til flere tusen, ikke kan man zoome inn heller...

Men uansett, viss jeg kjøper http://stargatejohnny.mamutweb.com/Shop/Product/Klatrestativ-Kattens-No-1-Rundet%C3%A5rn/308 , hvordan fester man reservedelene da? spikre?

Ingen spiker nei, det er laaaaange skruer. Så når jeg må bytte en av stolpene så legger jeg stativet mitt/vårt/'Kompani Klo' sitt på siden og skrur ut festeskruene, tar bort den fillete stolpen, setter den nye på plass og skrur i skruene igjen.

Funker gull, det er det jeg synes er så genialt. Har byttet solper, har byttet hule.

Hvis du ser på dette så har det 6 skruer. En skrue i bunnen av hver søyle og en skrue i toppen av hver søyle. Hullene som skruene skal igjennom er ferdiglagde i alle delene, både i hulen og i topp-platået.

Skrevet

Hvorfor tror du at du trenger et så stort klorestativ til en utekatt? Jeg hadde ihvertfall kjøpt noe som kan bygges ut og startet med en liten del, for det er ikke sikkert det blir brukt. Utekatter får rast og klort fra seg ute.

Anonymous poster hash: f222d...b8e
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvorfor tror du at du trenger et så stort klorestativ til en utekatt? Jeg hadde ihvertfall kjøpt noe som kan bygges ut og startet med en liten del, for det er ikke sikkert det blir brukt. Utekatter får rast og klort fra seg ute.

Jeg tok et eksempel som er lett å forklare hvordan er skrudd sammen, - hvordan fikk du det til å bli en anbefaling om akkurat det stativet?

Hvis du leser TS spørsmål og mitt svar så ser du hva jeg har svart på.

Skrevet

Jeg tok et eksempel som er lett å forklare hvordan er skrudd sammen, - hvordan fikk du det til å bli en anbefaling om akkurat det stativet?

Hvis du leser TS spørsmål og mitt svar så ser du hva jeg har svart på.

Kommentaren min var da ikke til deg, den var til TS!

Gjest Lille-pus
Skrevet

Ok, da er den grei :)

Mange ute-/inne-/ute katter setter også urimelig stor pris på å ha et stativ med litt størrelse på. Ikke alle er like tøffe ute, og de som er 'gatas skrekk' har ofte et behov for å skrive signaturen sin inne også (kloremarkere på et sentralt og egnet sted).

Utbygging er forøvrig helt greit med nevnte fabrikat siden delene er løse (det som er her er tatt utgangspunkt i et standard stativ og bygd på).

Skrevet

Europris har tilbud på klorestativ til uka :)

Skrevet

Ja hvis man har lyst interiør så... Her er det meste sort, grått, mørkeblått og mørkebrunt, så de beige og hvit stativene skiller seg noe forferdelig ut! Hater de. Irriterer vettet av meg at det skal være så vanskelig å finne klorestativ med grå tau.

Anonymous poster hash: 978c5...056
Skrevet

Dette likte jeg:) Noen som har det? Vet at trixie regnes som et "billigmerke", men er det brukendes?

hu_27975-500x500.jpg

Anonymous poster hash: cabda...f3e
Skrevet

Jeg har dette som er for å feste på veggen. Veldig solid sak, har tålt enormt mye fra raptuspusen min, som tydeligvis gjør sitt beste av og til for å rasere hele greia. På den er det en sovekøye, en hule katten kan gjemme seg i, og flere platåer. Alle plassene blir godt brukt av min pus. Også veldig bra kloremuligheter.
Denne koster 1299,- og siden det er over 1000 kr er det gratis frakt. Lett å sette sammen, gjorde alt det alene.

Ellers har animail ganske mye annet også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...