AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Heihei! Skal kjøpe meg nye skisko, noe som tydeligvis er litt mer komplisert enn jeg trodde. Har ikke noe særlig peiling på skiutstyr.. På bindingene jeg har står det: Rottefella bc technology. Vil sko til feks NNN bindinger ikke passe? Når jeg leter på nettet finner jeg bare fjellskisko, og ingen vanlige skisko som er spesifisert med BC. Anonymous poster hash: e57dd...e80
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Tror de går greit sammen, men fungerer ikke med salomon-bindinger. Anonymous poster hash: 7ea20...221
Sportsidioten Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 BC er vel fjellski bindinger og skiskoene da er litt mer som en fjellstøvel, men alle som jobber i en skiavdeling vil vite helt sikkert. Bruk ekspertisen i din lokale sportsforetning du
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 BC er vel fjellski bindinger og skiskoene da er litt mer som en fjellstøvel, men alle som jobber i en skiavdeling vil vite helt sikkert. Bruk ekspertisen i din lokale sportsforetning du Ja, var det jeg og fant ut, men vil ikke ha fjellskisko da jeg er mest i løyper, så tenkte det kanskje gikk an å bruke "vanlige" skisko. Tenkte egentlig å kjøpe brukt, var derfor jeg spurte her. TS Anonymous poster hash: e57dd...e80
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 Du må ha en bc-sko.Anonymous poster hash: 396d7...b67
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Du må ha en bc-sko.Anonymous poster hash: 396d7...b67 Blir så forvirra. På de skoene jeg har nå står det "NNN BC". Hvabetyr det?Anonymous poster hash: e57dd...e80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå