Gå til innhold

Mann 223 cm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du vært sammen med en mann på 223 cm høy og 91 kg?

Anonymous poster hash: 37473...0f9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, usikker. Var sammen med en på nesten 2 meter, og synes han var litt for høy for meg. Det hadde ikke så mye å si, egentlig, men det blir så langt opp! Med en på 223, ser jeg for meg at jeg måtte hatt en krakk med meg overalt hvis jeg plutselig skulle fått lyst til å kose eller kline litt.

Når man er så høy, byr det vel mest på praktiske problemer for en selv, vil jeg tro. Noen damer elsker jo høye menn - jo høyere, jo bedre.

Skrevet

Christ da må du være tynn... Har en venn som er 210, og han er over 100kg og han er kjempetynn. Men høyden plager meg ikke nei, men ville nok ønsket at du la på deg mtp. helsen da.

Anonymous poster hash: facde...c4e
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Jeg kjenner ingen på 2,23 så jeg aner ikke om jeg liker den mannen du tenker på.

Om du bare barerer spørsmålet på en høyde så er den høyden alene like uviktig som hvilken farve vedkommende har på øynene.

Edit: Har en kompis på 2,04 og han er veldig tynn så jeg vet det kan være vanskelig å få på seg nok vekt om man er over 2 meter.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Skrevet

Helst ikke. Dvs det er virkelig ikke optimalt siden jeg er 160 selv. Men hvis jeg liker han så er det ikke en dealbreaker.

Anonymous poster hash: d7c6a...15e

Gjest Belle âme
Skrevet

Haha sikkert! Eg er bare 158 sjøl, så det blir nok interessant 😂

Skrevet

Kunne du vært sammen med en mann på 223 cm høy og 91 kg?

Anonymous poster hash: 37473...0f9

Ikke om han er så tynn nei. Liker ikke syltynne mannfolk, da blir det så innmari spinkelt.

Anonymous poster hash: c7192...f51

Skrevet

Jeg er også 158. Hadde jeg blitt gravid med deg, hadde nok ungen blitt altfor stor, og umulig å føde :fnise:

Anonymous poster hash: 3e621...f3c
Skrevet

Synes det virker som han er veldig tynn eller har lite muskler?

Min eks var 1,98 og veide 98 kilo. Flott kropp.

Høyden kommer vel an på hvordan man bærer den. En pinglete, duknakket mann er ikke attraktiv for meg. Enten han er 1,70 eller 2,23

Anonymous poster hash: 9c560...320

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...