AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Skulle skrive spørsmål i innlegget og! Her er resten: Hvor lenge var dere sammen før dere forlovet dere? Var dette noe dere bestemte dere for og dro og kjøpte ringer sammen, eller fridde han overraskende? Anonymous poster hash: 95847...47b
LilleSnupp Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 (endret) Anonymous poster hash: 95847...47b 1 år og 1 mnd, og giftet oss da vi hadde vært nærmere 8 år i lag. 17 år siden vi ble i lag nå. Tilføyelse: Vi kjøpte ringer sammen både til forlovelse og giftemålet. Endret 1. februar 2015 av LilleSnupp 1
LeaMichele Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 3år og 11 måneder før han fridde overraskende! :-) 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 3 år. Giftet oss først 7 år etter frieriet. Lang historie. Han fridde uten ringer, så kjøpte vi dem sammen etterpå. Brukte de samme ringene i bryllupet. Anonymous poster hash: cbdee...344 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #6 Skrevet 1. februar 2015 3 år. Giftet oss først 7 år etter frieriet. Lang historie. Han fridde uten ringer, så kjøpte vi dem sammen etterpå. Brukte de samme ringene i bryllupet.Anonymous poster hash: cbdee...344 Er veldig interessert i å høre den lange historien. Er søndag, har god tid Anonymous poster hash: 95847...47b
Gjest Nori Skrevet 1. februar 2015 #7 Skrevet 1. februar 2015 Ca 1,5 år. Han fridde uten ringer. Vi kjøpte ringer sammen før bryllupet, som var 9 måneder etter forlovelsen.
geene Skrevet 1. februar 2015 #8 Skrevet 1. februar 2015 Ble forlovet etter 1,5 år, han fridde med ring og så byttet vi den ut med giftering i bryllupet
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #9 Skrevet 1. februar 2015 Ca 4 mnd fra vi møttes til forlovelsen. Kjøpte ringer sammen etterpå Anonymous poster hash: e8426...913
skruf Skrevet 1. februar 2015 #10 Skrevet 1. februar 2015 Hadde vært sammen i ca 1 år før han fridde og vi forlovet oss. Giftet oss 10mnd etter forlovelsen
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #11 Skrevet 1. februar 2015 Ikke noe frekt i det hele tatt med de som forlover seg etter 1 år, men er det bare jeg som synes det er litt kort? Jeg har vært sammen med min samboer i 1 år nå og føler at vi gjerne kan vente i alle fall i 3 år til før vi forlover oss! Man lover i grunn at man skal gifte seg og personlig føler jeg at man da virkelig bør mene det og ikke være i forelskelsesfasen slik at man har et mer realistisk syn på forholdet og fremtiden sammen 1 år er så lite synes jeg. Det går så fort! Anonymous poster hash: d90d6...3cf 9
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #12 Skrevet 1. februar 2015 Kjærester i nesten to år før han fridde overraskende, giftet oss 9 måneder senere. Anonymous poster hash: a8bbd...686
Anglofil Skrevet 1. februar 2015 #13 Skrevet 1. februar 2015 Vi er strengt tatt ikke forlovet med ring på fingeren og det hele, men vi vet vi skal gifte oss i 2020. Vi har vært sammen i ett år, og venter nok en stund til før det blir offisielt med osv. Dessuten har han lyst til å fri på "gamlemåten" selv om vi allerede har snakket om dette og bestemt oss. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #14 Skrevet 1. februar 2015 Vi kjøpte hus sammen 3mnd etter at vi traff hverandre for første gang. Etter 6mnd som par fridde han, veldig overraskende. Vi giftet oss én måned etter forlovelsen. Kjøpte ringene sammen. Vi må ha vært sinnsyke i gjerningsøyeblikket da vi kjøpte huset sammen , iallfall det alle rundt oss sa den gang. Men vi er nå gifte på femte året og er fremdeles veldig lykkelige sammen Når man treffer den riktige tviler man ikke, iallfall var det sånn i vårt tilfelle. Anonymous poster hash: 47f09...039 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #15 Skrevet 1. februar 2015 Forlovet oss etter 5 år, og giftet oss 6 år et at vi ble sammen. Anonymous poster hash: 208ca...1a8
Fanteria Skrevet 1. februar 2015 #16 Skrevet 1. februar 2015 Forlovet oss etter 7 år sammen. 1,5 år før sa han at han var klar. Opplevde flere øyeblikk hvor jeg trodde han skulle fri, så sommeren før satte jeg ned foten og vi ble enige om at det skulle skje innen året var omme. 1.1.12 kl 00:00 fridde han med en ring formet av ståltråden fra toppen av en champagneflaske Vi dro sammen for å finne ringer. Fant noen vi begge falt for som var litt over budsjett, men de var så fine at vi ville bruke de som gifteringer Ringen han fridde med har jeg tatt godt vare på 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #17 Skrevet 1. februar 2015 Forlovet oss etter 7 år sammen. 1,5 år før sa han at han var klar. Opplevde flere øyeblikk hvor jeg trodde han skulle fri, så sommeren før satte jeg ned foten og vi ble enige om at det skulle skje innen året var omme. 1.1.12 kl 00:00 fridde han med en ring formet av ståltråden fra toppen av en champagneflaske Vi dro sammen for å finne ringer. Fant noen vi begge falt for som var litt over budsjett, men de var så fine at vi ville bruke de som gifteringer Ringen han fridde med har jeg tatt godt vare på Fik historie! Likte at du har tatt vare på den ringen Hvor gamle er/var folk her når de ble sammen? Anonymous poster hash: 95847...47b
Fanteria Skrevet 1. februar 2015 #18 Skrevet 1. februar 2015 Fik historie! Likte at du har tatt vare på den ringen Hvor gamle er/var folk her når de ble sammen?Anonymous poster hash: 95847...47b Vi ble sammen da vi var 18 og har nettopp rundet 10 år sammen. Så ingen ble overrasket over frieriet Nå i disse dager venter vi på å få møte mageboeren vår 2
sullå Skrevet 1. februar 2015 #20 Skrevet 1. februar 2015 Vi hadde vært sammen i 2,5 år da vi forlovet oss. Vi ble enige om forlovelsen, og kjøpte ringer sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå