AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 begynte med engang jeg sluttet å blø Hvor lang tid tok det før spiren satt? Anonymous poster hash: f7e31...d26
Gjest crem Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Hvor lang tid tok det før spiren satt? Anonymous poster hash: f7e31...d26 hadde SA for snart 4 uker siden, så er desverre ingen ny spire ennå testet meg i dag, men den var negativ..
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 hadde SA for snart 4 uker siden, så er desverre ingen ny spire ennå testet meg i dag, men den var negativ.. Kjipt å høre Prøvde du igjen etter første ordentlige mens etter SA? Eller prøve du bare med dn gang du sluttet å blø?Anonymous poster hash: f7e31...d26
Gjest crem Skrevet 1. februar 2015 #6 Skrevet 1. februar 2015 Kjipt å høre Prøvde du igjen etter første ordentlige mens etter SA? Eller prøve du bare med dn gang du sluttet å blø?Anonymous poster hash: f7e31...d26 har ikke fått mens ennå, venter den til tirsdag eller torsdag, håper den kommer fort tilbake så prøvde igjen med engang jeg sluttet å blø på grunn av SAen det er så mange forskjellige svar på om man kan prøve igjen med engang eller om man bør vente en syklus, så jeg bestemte meg for at jeg vil prøve igjen med engang
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #7 Skrevet 1. februar 2015 har ikke fått mens ennå, venter den til tirsdag eller torsdag, håper den kommer fort tilbake så prøvde igjen med engang jeg sluttet å blø på grunn av SAen det er så mange forskjellige svar på om man kan prøve igjen med engang eller om man bør vente en syklus, så jeg bestemte meg for at jeg vil prøve igjen med engang I hvilken uke mistet du?Anonymous poster hash: 194e3...141
Gjest crem Skrevet 1. februar 2015 #8 Skrevet 1. februar 2015 I hvilken uke mistet du?Anonymous poster hash: 194e3...141 var 8+1
camillasa Skrevet 1. februar 2015 #9 Skrevet 1. februar 2015 Vi begynte å prøve igjen med en gang jeg sluttet å blø.. mistet 14. November og blødde i ca 1 uke... Fikk første mens 23. Desember.. I går fikk jeg min andre mens, så håper spira sitter denne gang☺ ett tips!! Ikke stress med det! Vett det er vanskelig, tenker egentlig ikke på noe annet jeg heller... men forrige syklus testet jeg som en gal for å finne el.. denne gangen tror jeg bare vi skal ha sex ca annen hver dag og håpe det skjer! Lykke til😄
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #10 Skrevet 1. februar 2015 Vi begynte å prøve igjen med en gang jeg sluttet å blø.. mistet 14. November og blødde i ca 1 uke... Fikk første mens 23. Desember.. I går fikk jeg min andre mens, så håper spira sitter denne gang☺ ett tips!! Ikke stress med det! Vett det er vanskelig, tenker egentlig ikke på noe annet jeg heller... men forrige syklus testet jeg som en gal for å finne el.. denne gangen tror jeg bare vi skal ha sex ca annen hver dag og håpe det skjer! Lykke til😄 Fikk du mens til den tiden du skulle? Eller ble det kluss i syklusen? Ser du skrev du fikk 23, var det da du skulle få? Er så redd det blir kluss i syklusen min.. Men mistet tidlig, 6+2, så håper det skal gå bra.. Anonymous poster hash: f7e31...d26
camillasa Skrevet 1. februar 2015 #11 Skrevet 1. februar 2015 Fikk du mens til den tiden du skulle? Eller ble det kluss i syklusen? Ser du skrev du fikk 23, var det da du skulle få? Er så redd det blir kluss i syklusen min.. Men mistet tidlig, 6+2, så håper det skal gå bra.. Anonymous poster hash: f7e31...d26 Fikk mensen igjen 40 dager etter jeg mistet... pleier å ha en syklus på 30-35 dager, så det var ikke så langt unna! Fra forrige mens til denne gjekk det og 40 dager, så kan være jeg har fått lengre syklus nå..? Jeg mistet i uke 9+0.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå