AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Det finnes jenter som er dårligere til å sminke seg en homofile menn. Er det noe man kan gjøre for endre på det? Typiske eksempel, sminke seg til monobryn, alt for mye sminke generelt, og alvorlig mye sminke rundt øynene slik at hun ser ut som en vaskebjørn. Sminking er en treningssak, det er jo ikke slik at dess mer sminke, dess penere blir man. Anonymous poster hash: bbbbd...315
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Det finnes jenter som er dårligere til å sminke seg en homofile menn. Er det noe man kan gjøre for endre på det? Typiske eksempel, sminke seg til monobryn, alt for mye sminke generelt, og alvorlig mye sminke rundt øynene slik at hun ser ut som en vaskebjørn. Sminking er en treningssak, det er jo ikke slik at dess mer sminke, dess penere blir man.Anonymous poster hash: bbbbd...315 ....en virkelig vakker kvinne trenger ingen eller minimalt med sminke. Jo mer sminke- jo objektiv sett styggere antar jeg personen faktisk er bak bokstavelig talt masken. Anonymous poster hash: 2bf08...1a4 2
Gjest Veritaserum Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Hvordan ser dere på stygge folk som sminker seg minimalt? Er det negativt også? Jeg er ikke den peneste, bollekinn og fysj. Men liker ikke å ha 40 tonn med sminke i ansiktet, så bruker lett og naturlig sminke.. er det fy fy også? 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Det finnes jenter som er dårligere til å sminke seg en homofile menn. Er det noe man kan gjøre for endre på det? Typiske eksempel, sminke seg til monobryn, alt for mye sminke generelt, og alvorlig mye sminke rundt øynene slik at hun ser ut som en vaskebjørn. Sminking er en treningssak, det er jo ikke slik at dess mer sminke, dess penere blir man. Anonymous poster hash: bbbbd...315 TS her. Kan vel si at de fleste norske jenter er flinke til å sminke seg, men det finnes noen unntak som virkelig klarer overdrive sminkingen så mye at det rett og slett ikke ser bra ut, Anonymous poster hash: bbbbd...315 Anonymous poster hash: bbbbd...315
globalagogo Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 TS her. Kan vel si at de fleste norske jenter er flinke til å sminke seg, men det finnes noen unntak som virkelig klarer overdrive sminkingen så mye at det rett og slett ikke ser bra ut, Anonymous poster hash: bbbbd...315 Anonymous poster hash: bbbbd...315 Banebrytende 2
Gjest Uhumskheter Skrevet 1. februar 2015 #6 Skrevet 1. februar 2015 Kjenner du mange homofile menn som sminker seg dårlig?
Gjest Lille-pus Skrevet 1. februar 2015 #7 Skrevet 1. februar 2015 TS her. Kan vel si at de fleste norske jenter er flinke til å sminke seg, men det finnes noen unntak som virkelig klarer overdrive sminkingen så mye at det rett og slett ikke ser bra ut, Anonymous poster hash: bbbbd...315 Anonymous poster hash: bbbbd...315 Men.... bruker du tiden din på jenter du synes ikke kan sminke seg da? Er det ikke bedre å bruke tiden din på de jentene du liker? 2
Gjest Tamsi Skrevet 1. februar 2015 #8 Skrevet 1. februar 2015 Synes sånn ca all sminke ser søppel ut uansett. De fleste jenter idag ser ut som de har sand i ansiktet. Det er nesten ingen som ser naturlige ut lenger, selv om det er meningen at sminken skal være naturlig.
Howl Skrevet 1. februar 2015 #9 Skrevet 1. februar 2015 Tror det verste jeg ser er når 13 og 14'åringer begynner å tegne på seg harde, kantede bryn med en rødbrun blyant som ikke passer deres hårfarge overhodet. 3
Gjest Uhumskheter Skrevet 1. februar 2015 #10 Skrevet 1. februar 2015 (endret) Syns det er halve poenget med å være ung tenåring. Sånn at når man er eldre så kan man se på gamle bilder og grøsse på ryggen Blå øyenskygge og hard svart liner og sædcellebryn ftw! Endret 1. februar 2015 av Uhumskheter
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #11 Skrevet 1. februar 2015 (endret) http://dlisted.com/wp-content/uploads/2013/09/taylormomsenracooneyes2013.jpg Anonymous poster hash: bbbbd...315 Anonymous poster hash: bbbbd...315 Endret 1. februar 2015 av estrella Bilde gjort om til link. Estrella,mod. 1
tøydokka Skrevet 1. februar 2015 #12 Skrevet 1. februar 2015 Som andre sier, en treningssak. Til daglig bruker jeg kun en transparent foundation, litt rouge, pittelitt highlighter på strategiske steder som neseryggen, øyelokk, øverst på kinnbein og rett over brynene. Litt farge på brynene, pluss litt farget liploss. Skal jeg pynte meg mer, så bruker jeg øyenskygger og pensler for å markere øynene, et strøk maskara, litt mer highlighter og leppestift under glossen.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #13 Skrevet 1. februar 2015 "Less is more" er en fin ting å tenke på når man sminker seg. Legger man sminken på de rette stedene trenger man lite, men man kan samtidig se veldig bra ut - og ikke minst naturlig ut. Anonymous poster hash: 94f0a...ca1 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #14 Skrevet 1. februar 2015 Syns det er halve poenget med å være ung tenåring. Sånn at når man er eldre så kan man se på gamle bilder og grøsse på ryggen Blå øyenskygge og hard svart liner og sædcellebryn ftw! Men nå har jo disse gått over til selv-på-tegnet mønsterbryn! Så tviler på at de lærte særlig mye... Anonymous poster hash: 07a4b...9f6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #15 Skrevet 1. februar 2015 Jeg irriterer meg ikke over andres dårlig smak, men synes bare det virker komisk. Anonymous poster hash: 76a57...fa4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #16 Skrevet 1. februar 2015 Kjenner du mange homofile menn som sminker seg dårlig? Jeg tipper TS har sett nærbilder av folk som har sminket seg til dragshow, og av en eller annen grunn satt likhetstegn mellom "dragshowsminke" og "daglingsminke for homofile menn". Anonymous poster hash: 4d7f7...c8f 1
estrella Skrevet 1. februar 2015 #17 Skrevet 1. februar 2015 Bilde er gjort om til link og tråden er flyttet til velvære, hud, hår og kosmetikk. Estrella, mod.
Gjest The damned Skrevet 1. februar 2015 #18 Skrevet 1. februar 2015 Hvordan ser dere på stygge folk som sminker seg minimalt? Er det negativt også? Jeg er ikke den peneste, bollekinn og fysj. Men liker ikke å ha 40 tonn med sminke i ansiktet, så bruker lett og naturlig sminke.. er det fy fy også? Jeg er lite pen selv og bruker minimalt med sminke. Gidder ikke å sminke meg til noe jeg ikke er. Kunne sikkert holdt på med contouring osv, men det gidder jeg ikke. What you see is what you get.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå