AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Har lest begge bøkene til Linnea Myhre og likte dem veldig godt. Kjenner dere til noen i samme kategori? Anonymous poster hash: 48189...090
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Ja! Beklager, det kom jo ikke klart fram. Ung jente, depresjoner, spiseforstyrrelser. Har du noe å anbefale? TS Anonymous poster hash: 48189...090
veraa94 Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Da vil jeg definitivt anbefale: - "Stalins kyr" av Sofi Oksanen - "Hvis jeg forsvinner ser du meg da?" av Kristine Getz - "Vinterjenter" av Laurie Halse Anderson
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 Da vil jeg definitivt anbefale: - "Stalins kyr" av Sofi Oksanen - "Hvis jeg forsvinner ser du meg da?" av Kristine Getz - "Vinterjenter" av Laurie Halse Anderson Tusen takk!! TS Anonymous poster hash: 48189...090
Shai Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Det er en ganske gammel bok jeg leste da jeg var yngre som heter "Dere lurer ikke meg!" skrevet av Beth Goobie som er veldig bra og i samme stil. Men jeg synes ingen kan måle seg med Linnéa sine, hun er jo helt fantasisk!
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #7 Skrevet 3. februar 2015 Det er en ganske gammel bok jeg leste da jeg var yngre som heter "Dere lurer ikke meg!" skrevet av Beth Goobie som er veldig bra og i samme stil. Men jeg synes ingen kan måle seg med Linnéa sine, hun er jo helt fantasisk! Den skal jeg sjekke ut, takk for svar. Enig i at Linnea er fantastisk, jeg elsker begge bøkene og savner bloggen hennes. Anonymous poster hash: 48189...090
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå