AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 fyr som har banket en 16åring helseløs, og er med i en kriminell gjeng? Anonymous poster hash: 35cf0...aa0
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Vær så snill, troll et annet sted Anonymous poster hash: 43d58...f79 2
WubWub Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Ja. Uten tvil. Mitt motiv hadde isåfall vært å brukt alle min egenskaper når det kommer til manipulasjon for å utsette dette vesenet for psykisk terror slik at jeg kunne bryte ned vedkommende bit for bit over lengre tid.
sol87 Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 fyr som har banket en 16åring helseløs, og er med i en kriminell gjeng? Anonymous poster hash: 35cf0...aa0 Nei, selvfølgelig ikke. Jeg liker ikke voldelige mennesker.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 Nei, selvfølgelig ikke. Jeg liker ikke voldelige mennesker. Hva om han så ganske kjekk og tøff ut? Anonymous poster hash: 35cf0...aa0
sol87 Skrevet 1. februar 2015 #6 Skrevet 1. februar 2015 Hva om han så ganske kjekk og tøff ut? Anonymous poster hash: 35cf0...aa0 Det spiller da ingen rolle. Jeg har aldri blitt sammen med noen ene og alene fordi de ser "tøffe og kjekke" ut. Gutter som skal tøffe seg hele tiden er dessuten turn off for meg.Jeg synes kriminalitet og vold er usexy,og voldelig oppførsel framstår for meg som et uttrykk for lav intelligens og mangel på dannelse. Jeg er interessert i mennesker jeg kan ta med meg ut blant folk, som kan føre en normal samtale og som har orden på livet sitt. Å være kriminell/voldelig= har ikke orden på livet sitt.
Gjest Olivia Benson Skrevet 1. februar 2015 #7 Skrevet 1. februar 2015 Jeg er kvinne. Kvinner elsker bad boys. Så svaret er selvfølgelig ja. Før jeg begynte å lese på KG hadde jeg nok svart nei, men her har jeg fått så mye selvinnsikt og lært såpass mye om mitt eget kjønn at det nå er åpenbart at jeg hadde slengt meg i armene til denne herlige fyren. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå