trude87 Skrevet 8. august 2004 #1 Skrevet 8. august 2004 dere må hjelpe meg med en ting! Eg lurer på om eg er bifil eller om det bare er nyskjerrigheten. Eg har en ganske nær vennine, vi har vært kjempe gode venniner i 4 år. hu er kjempe søt, pen.......en gang vi var ute på by`n kysset vi. den første gangen kjennte jeg ingenting.....dette gjentar seg vær gang vi er ute...når har det begynnt skje ting i kroppen min vær gang hu kysser meg. sist gang, for en uke siden kjennte jeg meg kåt etter at hu hadde kysset meg....jeg hadde lyst og gjøre mer.begge har kjærester. jeg har vært sammen med kjæresten min i 2 år...har fortalt han dette. han godtar dette. er jeg bifil?????
-Fisken- Skrevet 8. august 2004 #2 Skrevet 8. august 2004 I tenårene er det mange som før følelser for det samme kjønn, uten å være bifil eller homofil. Det har vel med hormoner, eksprimintering og det å finne seg selv.
Champagne Skrevet 8. august 2004 #3 Skrevet 8. august 2004 Å tenne på en av det samme kjønn vil ikke automatisk si at man er bifil, da må man også bli forelsket i dem. Jeg liker å skille mellom biseksuell og bifil, vet ikke om det er en "formell" definisjon på det, men jeg innbiller meg at bifile blir forelska i begge kjønn, men at biseksuelle ikke nødvendigvis er bifile (de tenner på begge kjønn men blir ikke forelska).
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2004 #4 Skrevet 8. august 2004 Jeg var forelsket i både jenter og gutter til langt opp i tenårene. (Og jeg var ikke spesielt sexuelt erfaren....) I dag er jeg 30, og vil kun ha et forhold til en mann. Det er ikke bare fordi det muligens er mer sosialt akseptabelt. Jeg tror jeg bare forelsker meg i menn nå. Jeg vet at jeg nok kan føle noe mer enn bare kåtskap for en kvinne også - en sterk beundring... Jeg har aldri hatt sex med en jente, men tenner veldig på tanken. Jge har ikke spesielt behov for å definere meg slev - sexuell legning er vel litt flytende. Hetero eller litt bifil... Sjekk lenken om sexuelle fantasier! Hva tenner kvinner på? Nesten alle tenker på og tenner på andre kvinner og en god del har jo prøvd dette... Kvinne
Gjest Tex Skrevet 8. august 2004 #5 Skrevet 8. august 2004 Jeg tror alle kan bli forelsket i en av samme kjønn dersom personlighetene stemmer godt overens. Jeg vet iallefall, eller tror iallefall at jeg sikkert kunne forelsket meg i en jente dersom jeg traff den absolutt rette. Forøvrig er jeg lykkelig gift med verdens beste mann
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2004 #6 Skrevet 8. august 2004 dere må hjelpe meg med en ting! Eg lurer på om eg er bifil eller om det bare er nyskjerrigheten. Eg har en ganske nær vennine' date=' vi har vært kjempe gode venniner i 4 år. hu er kjempe søt, pen.......en gang vi var ute på by`n kysset vi. den første gangen kjennte jeg ingenting.....dette gjentar seg vær gang vi er ute...når har det begynnt skje ting i kroppen min vær gang hu kysser meg. sist gang, for en uke siden kjennte jeg meg kåt etter at hu hadde kysset meg....jeg hadde lyst og gjøre mer.begge har kjærester. jeg har vært sammen med kjæresten min i 2 år...har fortalt han dette. han godtar dette. er jeg bifil?????[/quote'] Synes dette hørtes litt fjortis ut. Begge har kjærester, men begge driver alikevel og kysser på hverandre stadig vekk. Rart at kjæresten din godtar dette.
Champagne Skrevet 9. august 2004 #7 Skrevet 9. august 2004 Hun er da ikke 30 heller da. Tror ikke det er så uvanlig at jenter kysser andre jenter, jeg har gjort det noen ganger og ingen av kjærestene mine har sagt noe på det.
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #8 Skrevet 9. august 2004 Hun er da ikke 30 heller da. Tror ikke det er så uvanlig at jenter kysser andre jenter' date=' jeg har gjort det noen ganger og ingen av kjærestene mine har sagt noe på det.[/quote'] Nei, får da virkelig ikke håpe de er så gamle som 30 år. Synes denne oppførselen deres er ganske forkastelig, men den hadde vært enda mer forkastelig hvis de hadde vært så gamle som 30 år. En ting er og kysse ei jente en gang, men å holde på slik flere ganger når begge er i forhold synes jeg blir altfor fjortis og beviser bare at jentene er 14 år. (+-) Dette er min mening!
Champagne Skrevet 9. august 2004 #9 Skrevet 9. august 2004 Akkurat det jeg sier, hun er 17 år gammel og det blir litt unaturlig for meg å slenge ut at det er fjortis, når mange i den alderen er det.
Gjest GreenSky Skrevet 9. august 2004 #10 Skrevet 9. august 2004 Jeg liker å skille mellom biseksuell og bifil' date=' vet ikke om det er en "formell" definisjon på det, men jeg innbiller meg at bifile blir forelska i begge kjønn, men at biseksuelle ikke nødvendigvis er bifile (de tenner på begge kjønn men blir ikke forelska).[/quote'] Joda, det er en formell def.
Gjest GreenSky Skrevet 9. august 2004 #11 Skrevet 9. august 2004 Jeg tror alle kan bli forelsket i en av samme kjønn dersom personlighetene stemmer godt overens. Jeg vet iallefall' date=' eller tror iallefall at jeg sikkert kunne forelsket meg i en jente dersom jeg traff den absolutt rette. Forøvrig er jeg lykkelig gift med verdens beste mann [/quote'] Jeg vet med 100% sikkerhet at jeg aldri kunne forelske meg i ei jente. Jeg synes jenter kan være nydelige, klint med jenter har jeg også gjort. Men å bli forelsket i ei jente er en umulighet. Kan ikke si hvorfor det er det, er bare noe jeg "vet".
~Viva~ Skrevet 9. august 2004 #12 Skrevet 9. august 2004 Litt enig med greensky i siste. Kunne aldri forelsket meg i ei jente, ei heller blitt seksuelt tiltrukket av ei. Ja, jeg har også klint med jenter, men det ga meg ingenting og jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
Mossa Skrevet 9. august 2004 #13 Skrevet 9. august 2004 Kanskje er du kun nyskjerrig, dersom det kun dreier seg om lyst er du kanskje biseksuell... Er du bifil kan du forelske deg i begge kjønn, og det er det kun du som vil kunne svare på etterhvert som tiden går.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå