AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Jeg har en hund på 12 år som har forsinket løpetid. Hun pleier å få den i november/desember, men den har ikke kommet til denne tid, ei heller har hun vist noen tegn på at hun nærmer seg løpetid. Jeg har lest at hunder ikke har noen overgangsalder, men hender det at eldre hunder får overgangsalder sjeldnere enn unge? Burde jeg ta henne med til dyrlegen? Hunden virker veldig frisk og energisk, og ettersom jeg er student har jeg i utgangspunktet ikke råd til å ta henne på ultralyd (med mindre det er nødvendig, selvfølgelig). Har noen erfaringer med eldre tisper som ikke har fått løpetid på tiden? Anonymous poster hash: f6c1e...eb9
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 Jeg har en hund på 12 år som har forsinket løpetid. Hun pleier å få den i november/desember, men den har ikke kommet til denne tid, ei heller har hun vist noen tegn på at hun nærmer seg løpetid. Jeg har lest at hunder ikke har noen overgangsalder, men hender det at eldre hunder får overgangsalder sjeldnere enn unge? Burde jeg ta henne med til dyrlegen? Hunden virker veldig frisk og energisk, og ettersom jeg er student har jeg i utgangspunktet ikke råd til å ta henne på ultralyd (med mindre det er nødvendig, selvfølgelig). Har noen erfaringer med eldre tisper som ikke har fått løpetid på tiden? Anonymous poster hash: f6c1e...eb9 Mente selvfølgelig "løpetid", ikke "overgangsalder"... Anonymous poster hash: f6c1e...eb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå