AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Jeg har lest noen bøker i mitt liv, men ikke veldig mange de siste årene. Sliter veldig med rastløshet og det å "roe ned" nok til at jeg virkelig kan nyte det å lese. Iblandt greier jeg det, om jeg finner den rette boken. Jeg greier ikke lese på sengen, fordi jeg automatisk blir stuptrøtt etter lange arbeidsdager når jeg legger meg. Da vil jeg bare sove. Når jeg kommer hjem fra jobb er det tv og middag som gjelder. Kanskje droppe å skru på tven og heller kose meg med bok da? Jeg mister fort fokus og blir rastløs om jeg leser bøker jeg ikke forstår, bøker med liten skrift(tar en evighet å bla om til neste side) Jeg liker lettleste bøker, men som likevel har dybde. Om det gir noen mening.. De bøkene jeg har lest hittil som jeg virkelig har likt er f.eks bøker som Slumdod Millionaire og Alkymisten. Er det noen som har noen gode boktips til meg? Anonymous poster hash: c6f0c...c84
Kragebein Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 Jeg har slitt med det samme veldig lenge, og for meg hjalp det å kjøpe en Kindle I stedet for å ligge på mobilen om kvelden eller når jeg kom hjem fra jobb, tok jeg heller opp Kindlen. Jeg synes den er bedre å lese på, trenger ikke mye lys, og den er ikke veldig stor. Når det gjelder boktips kan jeg dessverre ikke hjelpe.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 Lydbok mens du kjører, vasker opp, lufter hunden, stryker tøy eller noen annen lett aktivitet. E-bok hvor du justerer skriften så stor du vil. Prøv f.eks. bibliotekenes e-boktilbud. Noen synes også det hjelper å lese hvit skrift mot sort bakgrunn som man kan velge med e-bøker. Anonymous poster hash: 66708...d99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå