Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om en singel 43 år gammel mann som er (mer eller mindre fast) på byen annenhver helg? Det er da han ikke har ungene.

Anonymous poster hash: f7758...f9b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at han er gammel nok til å bestemme selv.

Anonymous poster hash: 27342...bda
  • Liker 23
Skrevet

Flott for ham, så lenge han trives.

• Liker 2
Skrevet

Rare svar folk gir.

Såklart - det er helt opp til han, han er tross alt over 18 år, men var vel ikke det som var spørsmålet.

Jeg syns kanskje det er litt rart. Hvorfor har han behov for det annenhver helg? Det går jo også an å ha sammenkomster hjemme med venner uten at byen er involvert.

Skrevet

Jeg skulle ønske det var meg.

• Liker 1
Skrevet

Rare svar folk gir.

Såklart - det er helt opp til han, han er tross alt over 18 år, men var vel ikke det som var spørsmålet.

Jeg syns kanskje det er litt rart. Hvorfor har han behov for det annenhver helg? Det går jo også an å ha sammenkomster hjemme med venner uten at byen er involvert.

Spørsmålet var hva folk tenker om det.

Så da svarer folk hva de tenker om det.

At du får noen svar som ikke er det samme som hva du tenker selv, betyr ikke at svarene er rare.

• Liker 5
Skrevet

Merkelig. Jeg tenker at det er en som ikke vil gi slipp på sine ungdomsår.

Anonymous poster hash: 20887...6aa
  • Liker 4
Skrevet

Hva tenker dere om en singel 43 år gammel mann som er (mer eller mindre fast) på byen annenhver helg? Det er da han ikke har ungene.

Er ikke det ganske normalt for single menn/kvinner som har barnefri annenhver helg?

Anonymous poster hash: 0b309...398

• Liker 12
Skrevet

Det er ikke så spesielt. Jeg er en kvinne på samme alder. Som singel ønsker jeg å gå ut 1-2 ganger i måneden, både fordi jeg liker det sosiale og fordi jeg vil ha muligheten til å møte en mann. Men når jeg en gang får den kjæresten jeg ønsker vil jeg naturlig nok ikke ha behov for å gå ut så ofte.

Anonymous poster hash: 757f9...e32
  • Liker 6
Skrevet

Det tenker jeg virkelig ikke noe spesielt på. Hadde jeg derimot vært 20 år, og truffet deg på "min" uteplass, ville du blitt plassert i kategorien "gammel gubbe" :) Finn steder å gå ut på hvor folk er sånn rimelig innen din egen alder, så reagerer ingen på det.

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Jeg tenker at det kommer an på hvor på byen han er. Er han på typiske sjekkesteder hvor damene danser og mennene står og sikler så er det litt.....æsj og uff, men om han er på pub med kompiser, ser fotball og har det gøy så er det sikkert bare koselig. :ol:

Skrevet

Jeg tenker at det ikke er så rart om han er singel og ønsker å møte noen, og hva han gjør når barna ikke er der går ikke utover barna.

Det er jo sånn for alle som er single, de er med på ting, og når de møter noen roer de seg ned, eller slår seg til ro.

Hva forventer dere at han skal da? Sitter hjemme hver helg han ikke har barna?

• Liker 4
Skrevet

Bryr meg ikke, så lenge han ikke legger an på meg eller lager bråk.

Skrevet

Merkelig. Jeg tenker at det er en som ikke vil gi slipp på sine ungdomsår.

Anonymous poster hash: 20887...6aa

Hvorfor mener du det er bare ungdommer som går ut?

• Liker 6
Skrevet

Å gå ut hver annen hver helg...Tja, jeg ville jo ikke orket det selv. Byen er kjedelig, og ikke så lett å finne seg kjæreste der heller.

Om det er på gørr fylla annen hver helg så syntes jeg ikke det er så veldig passende for en far. Om man er ute å tar seg en "kosepils", så er det noe helt annet.

• Liker 1
Skrevet

Er du eksen hans ts?

La mannen få gå ut når han har fri. Det er hans liv!

43 år er ingen alder! Typisk "satte" mennesker som sitter hjemme hver helg og sturer, som kommer med kjipe kommentarer.

Tips : skaff dere et liv selv!

Hilsen dame

Anonymous poster hash: efc8a...362
  • Liker 9
Skrevet

Det er vel ikke helt uvanlig? Han ser vel etter en kjæreste og hygger seg samtidig.

Anonymous poster hash: ebe51...1c2

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke alle som bare søker A4-livet med familie og stasjonsvogn...

Og man kan være den samme selv om tida går..

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at det har du ingenting med ts. Jeg tenker og at du har fordommer siden du spør.

Vi er alle frie mennesker og kan leve livene slik vi selv ønsker.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...