Gå til innhold

Stringtruse hvor kjønnsleppene ikke tyter ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare stringtruser fra HM, og de er så smale under, at kjønnsleppene tyter ut. Noen som vet om noen andre merker/modeller hvor stringtrusen er bredere under?

Anonymous poster hash: 02e69...5b1
  • Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

"Alt til sin tid" er det noe som heter, så det er for de fleste ikke et behov for å aldri mer ha en string.

Men du skal få svar på det du spurte om: Calida har noen i bomull (og litt elastan), de vaskes på 60 grader og er bra.

De er 'noe' dyrere enn H&M da altså....

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende kommentar og svar til dette.

irrlys, mod.

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for svar til moderering, sånne ting tas på PM eller Ris og ros.

irrlys, mod.

Skrevet

prøvd en størelse større? evt de du får hos cubus, de syns jeg er greie.

Anonymous poster hash: 4fe9a...d7a
Skrevet

Veldig fornøyd med bomullsstring fra Change.

Skrevet

Tråden ryddet for komentarer om moderering. Om man har spørsmål om moderering kan disse tas på Pm eller Ris og Ros.

Mvh

Bond, forumansvarlig

Skrevet

Synes alle string truser er små jeg..

Anonymous poster hash: e06f5...4a6

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kjøpt noen på Lindex, og de er ikke for små under i alle fall!

Skrevet

Jeg har flere stringtruser fra H&M og mine kjønnslepper tyter ikke ut akkurat. Har du veldig store kjønnslepper?

Anonymous poster hash: c1c76...66b

Skrevet

Blir det ikke brems på slike truser. La oss si du er på off toalett og ikke kan vaske rumpa etter du har bæsjet. Når du har den tynne tekstilfliken mellom rumpeballene som gnikker. Så kan det jo bli brunt.

Anonymous poster hash: 6b5ee...40a
Skrevet

Blir det ikke brems på slike truser. La oss si du er på off toalett og ikke kan vaske rumpa etter du har bæsjet. Når du har den tynne tekstilfliken mellom rumpeballene som gnikker. Så kan det jo bli brunt.

Anonymous poster hash: 6b5ee...40a

Det har jeg aldri opplevd. Man tørker seg da ordentlig.

Anonymous poster hash: fbfe7...15b

• Liker 3
Skrevet

De på Gina Tricot er veldig greie synes jeg. Ganske mye stoff til å være en stringtruse, og er ikke så stramme/slappe (om du ligger mellom to størrelser) som hos H&M.

Gjest crazycatlady
Skrevet
:hoho: Aldri opplevd noe sånt jeg og jeg har mange stringtruser fra H&M. Har en salig blanding av styrt og billig undertøy. Har du prøvd de på cubus som selges i sånn rull? De er gode og ikke noe dyrere enn hm sine. Mulig de er litt bredere. (Uten at jeg har målt)
Skrevet

Tror nok størrelsen på kjønnsleppene har noe å si ja.

Anonymous poster hash: 30bea...1e7

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tror nok størrelsen på kjønnsleppene har noe å si ja.

Anonymous poster hash: 30bea...1e7

Ikke nødvendigvis nei.

Her er de ikke av den flagrende typen, men på det glade tidlige 90-tall, hvor string var det eneste som dugde (før stringen skulle heises opp over bukselinningen dette fokens), da tok det ikke lang tid før også andre fant ut at det er for stringtruser som for annet undertøy, store modellvariasjoner.

Har ikke de fleste en eller annen gang endt opp med en truse som er såpass smal i 'midtpartiet' at den legger seg midt i sprekken?

Jeg har, og den trusen ble ikke eldre enn en dag hjemme hos meg :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...