Gjest Reza08 Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Noen som har prøvd ut kjøtt som ikke er så vanlig her til lands, eller som mange forbinder med noe annet enn en ordinær ingrediens i matretter? I så fall, hvilket dyr kom kjøttet fra, og hvordan opplevde du det?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Struts er veldig godt Anonymous poster hash: 5de7b...487
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Jeg har spist geit. Smakte godt med en gang, men var en rar ettersmak. Lever strutsene vilt, eller hvordan drettes de opp? Anonymous poster hash: 827b1...771
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Geit, kanin, villsvin, struts. Anonymous poster hash: dbe04...67e
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 Alligator, veldig godt. Anonymous poster hash: 8b0c6...43b
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #6 Skrevet 1. februar 2015 Pytonslange, antilope, kanin, villsvin, fasan, vaktel. Verken kanin, fasan eller vaktel er veldig eksotisk, men kanskje ikke så vanlig. Pytonslange var triste greier, men antilope var godt. Anonymous poster hash: 998e0...5b9
Durinur Skrevet 1. februar 2015 #7 Skrevet 1. februar 2015 Jeg har spist geit. Smakte godt med en gang, men var en rar ettersmak. Lever strutsene vilt, eller hvordan drettes de opp? Anonymous poster hash: 827b1...771 Struts blir stort sett avlet fram på egne farmer i Asia. Er mulig å kjøpe både egg og kjøtt fra struts.
Brunhilde Skrevet 1. februar 2015 #8 Skrevet 1. februar 2015 (endret) Tja, jeg har spist steinbukk, villsvin og kenguru. Alle smaker greit nok. Geit har jeg også spist, men jeg ser ikke på det som veldig eksotisk. Endret 1. februar 2015 av Brunhilde
LittDiva Skrevet 2. februar 2015 #9 Skrevet 2. februar 2015 Spist helt ufattelige ting for høflighetens skyld . ( nei , ut i bushen så er det ikke alltid alternativ og si nei ) . Kamel , spesielt pukkelfettet smakte , pthyi.. Marsvin , smakte ikke så mye . Lite kjøtt mye ben. Slange , underlig blanding av fisk og fjærkre. Bjørn , kraftig vilt . Gekko, se slange beskrivelse . Nise, blæh! Sirisser, kjempegodt. Til " vanlig" så spiser jeg 80 % vegetar kost , men som sagt det er ikke alltid et reelt valg når du er ute og reiser . Her i Skandinavia kan vi velge men mange andre steder så spiser man det man får tak i .og når man er invitert så smaker man i hvert fall.
Djungelvrål Skrevet 2. februar 2015 #10 Skrevet 2. februar 2015 Smakt kanin. struts og hvalkjøtt. Det siste er ikke så uvanlig. Likte ingen av delene. Froskelår derimot. Mmmmmmm
Gjest Zeitgeist Skrevet 2. februar 2015 #12 Skrevet 2. februar 2015 Frosk - som kylling Ellers alligator, struts, villsvin, hare, kvalkjøtt, kobbe (blæh), og håkjerring (ekstrablæh). De fem første var godt spiselig, spesielt struts og villsvin. Men kobbe og håkjerring kan man få gratis av meg.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #13 Skrevet 2. februar 2015 Struts blir stort sett avlet fram på egne farmer i Asia. Er mulig å kjøpe både egg og kjøtt fra struts. Ok, har ikke hørt om det før. Men de har det greit? Så for meg store strutser i små bur.Anonymous poster hash: 827b1...771
AndreasBR Skrevet 2. februar 2015 #14 Skrevet 2. februar 2015 Noen som har prøvd ut kjøtt som ikke er så vanlig her til lands, eller som mange forbinder med noe annet enn en ordinær ingrediens i matretter? I så fall, hvilket dyr kom kjøttet fra, og hvordan opplevde du det? Hest, Sverige, tror ikke det finnes mørere kjøtt...
Gjest Kim Skrevet 2. februar 2015 #15 Skrevet 2. februar 2015 Alligator, kengeru, zebra, villsvin, hval, sverdfisk, østers (noen synes det er uvanlig) kanin, fasan, hest sikkert mye mer også, men det er det jeg husker i farta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå