Gjest Reza08 Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Rams opp 5 brukere du synes er interessante. Ta med hva som gjør at du synes de er det.
WubWub Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 Denne er lett. 1. Wubwub 2. Wubwub 3. Wubwub 4. Wubwub 5. Wubwub. Fordi jeg vet av erfaring at Wubwub er best i test, UTEN PROTEST.
Gjest extra Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 1. Mann42 (er stick to the point og kan innrømme feil om han får servert et bedre argument enn sitt eget) 2. Arabella 3. Hummels (faktisk selv om jeg kan være uenig med han) 4. Tabris 5. Nettinettet (virker å være en pådriver med masse pågangsmot)
Gjest Lykkeliky Skrevet 31. januar 2015 #4 Skrevet 31. januar 2015 Arabella og gjest. Har vært borte lenge, så har ikke lagt merke til så mange enda.
Gjest Blubberella Skrevet 31. januar 2015 #5 Skrevet 31. januar 2015 (endret) I tilfeldig rekkefølge og med forbehold om at mange flere hadde fortjent å være på lista: 1. Tøytigern - fordi han er litt sånn emosjonell Dr Jekyll & Mr Hyde, på ene siden selvsikker og skarp i replikken og på andre siden får man lyst til å bare ta vare på ham fordi han trenger det 2. Mann 42 - Fordi han virker som en kjernekar og har Tyrion som profilbilde. 3. Pompom - fordi hun har vokst litt på meg. Får mer og mer sansen for henne og i hodet mitt er hun en sprudlende ung dame som svinser rundt og smiler. En selvsikker og streng, men empatisk ung dame. 4. Runforit - fordi hun har en ydmykhet og eleganse i måten hun deler ut sin kunnskap om trening og helse på, og klarer til og med å inspirere og motivere en tjukk sofagris med vondt i viljen. 5. Salvesen - fordi han skriver attenåttogførr-språk og mener mangt og meget om kvinder og denslags uten å gå i surpeismodus. En festlig fyr som skriver mye fornuftig mens han balanserer elegant mellom alvor og tøys. Endret 31. januar 2015 av Blubberella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå