Gå til innhold

Lærer barnet ditt Snowboard eller Slalom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva lærer du barnet ditt, og hvilken alder startet dere?

Anonymous poster hash: e0a60...4ba

Videoannonse
Annonse
Gjest Kaffelattn
Skrevet

Langrenn uten staver og Carwingski ("slalom"). Vi starter pent og rolig ved 4-5 års alder.

Skrevet

slalåm*

Anonymous poster hash: 8082e...68f
  • Liker 1
Skrevet

Kun langrenn. Verken jeg eller mannen har stått på slalåm eller snowboard, så det er ikke noe vi kan videreføre til barna. Synes langrenn er det som passer vår livsstil, så om barna vil gå en annen vei, må de ta initiativet selv når de blir eldre.

Anonymous poster hash: 8652b...ec6

Skrevet

Jeg begynte såvidt å lære meg slalåm i toårsalderen.

Anonymous poster hash: d3ac2...050

Skrevet (endret)

Slalåm og langrenn fra de var 2,5 år gamle:)! Hele familien min kjører slalåm og jeg mestrer Telemark og snowboard i tillegg!

Jeg kjører slalåm med retro utstyr , men ungene har helt nytt:)

Endret av Anciol
Skrevet

Langrenn og slalom, vi begynte vel med begge deler i 3 års alder. Sele til de mestret skiene selv. Eldstemann har prøvd snowboard noen ganger, men det er mye vanskeligere å begynne på. Mestringsfølelsen kommer raskere med slalomski.

Skrevet

Langrenn fra 3 års alder. For meg er det viktig at de mestrer balansen på langrenn før det blir noe annet.

Anonymous poster hash: 2d5a7...c3f

Skrevet

Vi har begynt med langrenn uten staver nå. Han er 1,5 går ikke langt men synes det er moro så holder på et kvarters tid før han vil noe annet. Når balansen er inne får vi se hva han vil videre, blir isåfall slalom i starten.

Skrevet

SLALÅM

Skrevet

SLALÅM

DU TRENGER IKKE SKRIVE MED CAPS LOCK :fnise:

Anonymous poster hash: a0725...5c7

• Liker 1
Skrevet

Å sykle.

Og de går litt på ski i hagen, men ikke noe systematisk opplæring idet ene eller det andre, for ski er ikke noe vesentlig del av livet vårt:-)

Anonymous poster hash: 4ade7...e64

Skrevet

SLALÅM

Jada, jada - jeg har fått det med meg nå. Du er ikke den første som har påpekt det :trist:

:fnise: TS

Skrevet

Jada, jada - jeg har fått det med meg nå. Du er ikke den første som har påpekt det :trist:

:fnise: TS

Eller vent nå litt ... det var deg begge gangene.. :jolie: Har du ikke annet å gjøre? :hug::fnise:

TS :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...