Blossomgirl Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Jeg har vært i et samboerforhold og flytta ut i desember. Husleien var min oppgave og betale, den forfalt 20 hver mnd. Jeg flytta ut rett før dette. Er det sånn at husleien som forfalt den 20 desember da er for januar? Altså at man betaler på forskudd? Han sier at jeg skylder han penger fordi jeg ikke har betalt den leien som forfalt 20 desember, men jeg mener han har feil. Noen som kan komme med råd her? ( han er en pengegrisk idiot, så han gjør alt for å få så mye han kan alle steder)
Gjest Aqua Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 Det kommer helt an på hva som er avtalt. Det vanlige er nok forskudd..
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 Leid eller eid leilighet? Er den leid skal/bør det stå i kontrakten om husleien betales på forskudd. Eide borettslagsleiligheter betaler husleie på forskudd, stort sett. Husker du tilbake hvordan det var det dere flyttet inn?Anonymous poster hash: 3b549...ec4
Blossomgirl Skrevet 31. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2015 (endret) Det er eid leilighet i borettslag ja. Og jeg er ganske sikker på at det er forskudd man betaler. Vi bodde der ikke mer enn i noen mnd. Leiligheten ble kjøpt i sommer. Endret 31. januar 2015 av Blossomgirl
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #5 Skrevet 31. januar 2015 Her er et vanvittig radikalt forslag. Kontakt borettslaget og spør, så får du fasiten. Anonymous poster hash: 61b4e...4d7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå